Tynd mave - What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Tynen

Og ja, det er Stella der er tale om :)

Hun har haft vildt tynd mave de sidste mange dage.
Er ikke sikker på hvor mange, men det nærmer sig omkring de 5.

Hun laver ca. 2-3 gange om dagen og nogle gange er det nærmest vand/gult-agtigt og det STINKER bare så meget!
Og uden pis - Det er bare ud over det hele!!

Hvad skal man gøre ved det?
Ringer man til lægen eller skal man bare se tiden an?

Hun virker ikke synderligt plaget af det.
Hun er lidt småpyller, men ved ikke om det bare er fordi hun er træt efter hun er kommet i dp igen.
Og så har hun jo lige fået 2 stks. fortænder, men kan de påvirke maven så meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Rasmine

Banan?

Anmeld

6. august 2008

Lene76

hej trine....

hvis det stadigvæk er der fredag er det nok en go ide lige at vende lægen.... men ellers som mette skriver banan, kiks æble havregrød... det plejer at hjælpe. håber snart hendes mave er normal igen for det tager lidt kræfter, og dem ska hun jo bruge på at lege hos dpen:D

Anmeld

6. august 2008

Tynen

Mebach skriver:

Banan?

Tak for tilbuddet, men kan du ikke hilse Lars og sige at jeg er træt og han må vente til imorgen?! ;)

Anmeld

6. august 2008

Rasmine

Harh harh, back in business!!!

Mette - går dog snart i seng, skal op kl. LORT! (5.30)
>(

Anmeld

6. august 2008

Tikki

Jeg skulle lige til at sige tænder, da jeg læste dine sidste linjer. Iza laver sådan en gang gul/grøn klammo halløj som stinker voldsomt, når hun får tænder og det kan godt stå på 1 uges tid.

Hvis hun spiser og ellers er frisk og glad, så er det nok ikke noget synderligt.....men ja ellers virker banan rimeligt samlende på den stinkende masse, der kommer ud ;)

Anmeld

6. august 2008

Rasmine

PS: Bananer er de der gule, frugt-agtige no'en, som kan købes de fleste steder. Husk at tage skrællen af!

Anmeld

6. august 2008

Tynen

Det vil jeg lige få købt imorgen.

Må sige at jeg er blevet lidt bekymret, da hun lige har lavet for 4. gang nu her (Som jeg ved af. Ved ikke om hun har lavet noget hos DPén)

Anmeld

6. august 2008

Joan ( Smallie )

Jeg vil også sige det er tænder for hun kan nemt have flere på vej. Niels har lige fået 4 kindtænder oven i hinanden og i den tid skider han også helt vildt.

Han er oppe på at skide 3 gange om dagen igen så tror der er flere på vej igen.

Prøv lige at mærk hende på gummerne og ikke de er ved at blive lidt stor og ømme.

Joan

Anmeld

7. august 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Banan?

Tak for tilbuddet, men kan du ikke hilse Lars og sige at jeg er træt og han må vente til imorgen?! ;)

lol tynen...du er min darling...lol....elsker jeres totalt platte humor!

for fanden (L)

ja tænderne kan gøre alt, har du mærket om hun er igang med kindbisserne...?

jeg håber snart i er igennem det...men går det helt galt så tag et glas vand med en halv tsk kartoffelmel i...men lad for pokker være med at overdrive med melet...for det virker, med det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.