jamen det går strålende med rygestoppet, dvs lysten kommer da over mig ind imellem, men så tænker jeg på plop i maven, og behersker mig....
Jeg er dog ligesom dig total lækkersulten, og især om aftenen hvor jeg også er godt træt, men jeg er ved at vende kosten, så i aftes blev der hygget med gulerodsstave og dip 0,3 %, jeg orker nemlig ikke at skulle tage de 10 kilo på igen som jeg lige har smidt, da jeg så ender med at tage 30 kilo på inden termin.8(
lille plop håber jeg har det godt, jeg er nu i uge 8 eller 7+2, talte lige med min læge i går, men jeg tror ikke jeg vil have lavet graviditetspapirene inden jeg er i uge 11 eller 12, jeg vil jo under ingen omstændigheder have 12 ugers scanningen, så jeg kan ligeså godt vente.
Homonerne styrer for vildt, har her i formiddag haft total hyletur, og de 4 børn der er hjemme idag, på 6-4-3 og 1 var helt forvirrede over deres mor, men de blev lige pludselig så rare.
De har heller ikke været for flinke i dag, da jeg ryddede væk efter formiddagsmad var de 3 store på loftet, de ville lege med duplo, men istedet fandt de store søsters akrylfarver og overmalede en boxmadras efter at de havde fjernet topmadrassen. De kunne så åbentbart godt se at den var gal, så på med topmadrassen igen>(, ham på 6 kom dog styrtende ned ned at nu skulle jeg altså komme op, så der er da lidt fornuft i ham engang imellem(L)
Lisbeth.
Anmeld