Pco? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

matryoshka

Kan man ikke godt få børn uden hjælp, selvom man har PCO? Jeg går også og har en mistanke om det, da min menstuation er og altid har været meeget uregelmæssig. Jeg har menstruation max. 5-6 gange om året. Jeg er dog ikke overvægtig og er blevet (uplanlagt) gravid uden hjælp.

"Skal" man være overvægtig? Og er der ikke mange med PCO som har lykkedes at blive gravide uden hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

foto på lærred

Nej der er masser normal vægtige som har PCO og så længe du har mens så kan man også godt selv blive gravid. Dvs hvis man har mens 5 gange om året, kan man i realiteten godt blive gravid der. Det kan bare være svært at planlægge (hvis det er en ønske graviditet) fordi når den ikke er regelmæssig, så har man svært ved at vurdere hvornår ægløsning er. Der er også mange som har nogle af tegnene til PCO (f.eks forhøjet mandelig testatoron) men f.eks ikke har øget hårvækst og som har regelmæssig mens, de kan have lidt sværere ved at blive gravide (pga ægene) men det er helt sikkert ikke umuligt. De siger også at der er flere der nok har tildens til PCO men som aldrig opdager det, og som får børn helt almindeligt.

Anmeld

30. oktober 2010

tinasmor

til trådstarter: Hvis du har fået dine andre børn helt naturligt og uden de store problemer, og du har regelmæssig mens så tror jeg ikke du har PCO. De prøver de tager ved lægen er ofte om du har ægløsning, men det kan du selv teste på de stribes du køber. Det er en gynækolog der skal tjekke dig i første omgang før de kan udlede noget.

Anmeld

30. oktober 2010

Shibby

jeg har aldrig haft reglmæssig,desuden har jeg andre "symtomer" som jeg ikek vil skrive her! Skal hvertfald tjekkes. Håber det blir udelukket, for det er ikke det her med at vi prøver at få en baby..eller..prøvede. Det var det med at min cyklus forandrede sig til 38 fremfor max de 35 som er min max dato ever.. Det er underligt og ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.