Shibby skriver:
Har aldrig spekuleret endvidere over det,men jo mere jeg læser om det jo mere sidder jeg og tænker åååh fuuck..Jeg tror det..Jeg ved det ikke. Men jeg tror jeg har det. Ringede til lægehuset og fik en tid den 22 NOV..! Omg..Magter ikke at vente så lang tid! Ringer til lægen i morgen tidlig og ber om at få skubbet en hurtig tid af til blodtapning eller hvad der nu skal til. Jeg må bare vide det! Vil have det udelukket hvis det ikke er det. Har bare ikke skænket pco en tanke,men det har jeg hvertfald nu 

Hej med dig,
Jeg tror altså ikke, du har PCO. Du har jo fået 2 børn ret smertefrit, ikke? Men jeg vil godt give dig ret i, at det er mystisk med din udeblevne menses... Har du haft det før? Eller plejer din mens at være ok regelmæssig?
Din læge kan ikke påvise om du har PCO, så du skal henvises til en gyn., for at de kan se det. H*n vil scanne dine æggestokke og som du selv siger, skal der tages en blodprøve. Faktisk kan man se det allerede ved at se, hvordan dine æggestokke ser ud.
Kan godt forstå du gerne vil have det afklaret. Det er altid rarere at vide tingene, end at gå i det uvisse og spekulere.
Held og lykke med det 
Anmeld