Har lige afleveret Elias

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Anja

i dp for 3. gang. De to andre gange har jeg haft bilen - så jeg i løbet af 3 min kunne være og hente ham OG han har kun været der 1 time alene.

I dag har jeg haft bilen til at aflevere i, men nu er manden taget på job, så jeg skal på gåben ud at hente og det tager altså næsten 25 min med gravid-mave at gå der ud OG han skal være der TO timer alene i dag ! Jeg har lidt ondt i maven over det og lidt dårlig samvittighed over at sidde her helt mutters alene .....

MEN det positive var, at da jeg afleverede ham, så kravlede han bare helt af sig selv ind på legeværelset med det samme uden over hovedet at kigge efter sin moar :D Og dp fik et kæmpe smil lige som vi kom ind af døren, så tror han er glad for at være det :)

Anja, der næsten er alene - lillepigen er jo i maven og er nu 30+1 gammel - tiden flyver afsted !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Marco2

Ja, det er nogle spændende dage de her.
Har været sammen med Em i vuggeren de sidste to dage og idag skulle hun så prøve alene. De ville ringe når hun skulle hentes. Det afhang af om hun ville sove og hvor længe.. Og de har ikke ringet endnu, så må regne med at det går godt.....

AG

Anmeld

6. august 2008

Astrid P

Det lyder da som om han bare synes det er toppen at være i DP! Herligt... Vi har været i vuggestue for første gang idag, og Smilla syntes også bare det var vildt fedt at lege i sandkasse med de andre unger. Nu bliver det spændende de næste dage... Mon ikke også jeg bliver der sammen med hende i morgen - det kan godt være hun er klar til at være der alene, men jeg er ikke sikker på at JEG er!!!

KH Astrid - hønemor

Anmeld

6. august 2008

Marco2

Astrid P skriver:
Mon ikke også jeg bliver der sammen med hende i morgen - det kan godt være hun er klar til at være der alene, men jeg er ikke sikker på at JEG er!!!

KH Astrid - hønemor

Godt at første dag gik godt. Og ja, første gang de skal være alene er bare så mærkeligt. Havde jo nogle dage inden ferien hvor Em var afsted i 3 timer. Men det har hun også snart været idag.... hvornår ringer de?? Var sgu ikke lige kalr over at de ville beholde hende sååå lang tid idag.... sidder jo helt og tripper..

Glæder mig til at høre hvordan de næste dage går for Smillen.

AG

Anmeld

6. august 2008

Astrid P

HUHA, jeg kan lige forestille mig hvordan du har det... Og det værste er at lille lækre Em garanteret har det herligt, men vi kan bare ikke rigtig holde ud at tænke på at andre også kan passe vores unger, vel?

Anmeld

6. august 2008

Astrid P

Anja skriver:

Anja, der næsten er alene - lillepigen er jo i maven og er nu 30+1 gammel - tiden flyver afsted !

Hvor er det vildt, Anja... Så kommer hun jo lige om lidt!

Anmeld

6. august 2008

Anja

Astrid P skriver:

Anja skriver:

Hvor er det vildt, Anja... Så kommer hun jo lige om lidt!

Ja, det føles faktisk lidt skræmmende !! Er i øjeblikket ved alle tankerne om man nu har kærlighed og overskud til 3 unger !! Men mon ikke det kommer af sig selv, når først hun er her :)

Anmeld

6. august 2008

ivfmarie

Ja, det føles faktisk lidt skræmmende !! Er i øjeblikket ved alle tankerne om man nu har kærlighed og overskud til 3 unger !! Men mon ikke det kommer af sig selv, når først hun er her

Jo!! I samme sekund du ser hende er der akkurat lige så meget kærlighed til hende som der er til de andre... Aner ikke hvor det kommer fra, men BUM!! det kommer - bare helt rolig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.