10+5 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Moar2011

Nina Sophia skriver:

tyk!? haha det ik ordet.. Føler mig som en FLODHEST !!

tak

så vi to heh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

JustMe

Nina Sophia skriver:

hehe ja, jeg glæder mig også til at få lov at træne igen..

Hmm mht vægten, så har man / får man et lille barn ud af det, på trods af man gerne vil lige sig selv igen så meget som muligt efter fødsel..

mit tatto projekt er også udsat pt..

men det du beskriver lyder rigtig flot

Jeg har lige en måneds medlemskab tilbage i træningscentret, men kan vist godt skyde en hvid pil efter det, for mit bækken er allerede begyndt at værke  Men det er nok enhver kvindes største frygt at blive en hval under graviditeten

Min plan er at prøve at spise så sundt, som muligt og så ellers bare give den gas efter fødslen så hurtigt, som jeg nu kan. Vi skal nok blive toplækre sild igen (vi er det jo stadig, men det bliver på en lidt anden måde, haha).

Vi må udveksle billeder, når vi har fået fuldført projektet  Håber i hvert fald jeg får mulgiheden for at se dit projekt færdigt, for det lyder vildt fedt! (Om ikke andet på mave billeder, når du skal have no. 2 )

Anmeld

29. oktober 2010

JustMe

Babyklar skriver:

så vi to heh ..

3

Anmeld

29. oktober 2010

Moar2011

JustMe skriver:

3

Heh hvor langt er du henne ? ..

Tør slet ikk tænke på hvor stor man mere bliver heh ..

Anmeld

29. oktober 2010

NessaXenia

JustMe skriver:

Jeg har lige en måneds medlemskab tilbage i træningscentret, men kan vist godt skyde en hvid pil efter det, for mit bækken er allerede begyndt at værke  Men det er nok enhver kvindes største frygt at blive en hval under graviditeten

Min plan er at prøve at spise så sundt, som muligt og så ellers bare give den gas efter fødslen så hurtigt, som jeg nu kan. Vi skal nok blive toplækre sild igen (vi er det jo stadig, men det bliver på en lidt anden måde, haha).

Vi må udveksle billeder, når vi har fået fuldført projektet  Håber i hvert fald jeg får mulgiheden for at se dit projekt færdigt, for det lyder vildt fedt! (Om ikke andet på mave billeder, når du skal have no. 2 )

eeeenig

Jeg har medlemsskab i fitness, skal bare ha meldt mig ud, for har ikke brugt det i 5 mdr

Anmeld

29. oktober 2010

JustMe

Babyklar skriver:

Heh hvor langt er du henne ? ..

Tør slet ikk tænke på hvor stor man mere bliver heh ..

Jeg er 10+5 i dag

Nina: Jeg var ellers blevet supergod. Var begyndt lidt genoptræning et par gange om ugen, og kunne virkelig se det på min krop. Så kom graviditeten og ikke mindst kvalmen, og det kan jeg virkelig også se på min krop, haha

Anmeld

29. oktober 2010

Dansker I Holland

Nina Sophia skriver:

mange taak

selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.