Nina Sophia skriver:
årrh søde 
tak 
skal have fjernet stjernen (det er ekskærestens navn der er belvet dækket med stjernen) og så skal den lille grimme spiral dims også fjernes så jeg kun har blomsterne tilbage.
De går ned til knæet, de er ikke færdige endnu, mangler at få dem forbundet på en sød måde, måske ldit skygger og sådan lige det sidste.. 
Rigtig mange gange tak for de søde søde og varmende ord 

Du er 100 % super smuk og lige præcis som alle kan lig dig, og jeg kan trøste dig med at jeg syntes det er svært at se vægten stige, og glæder mig allerede siiindsygt meget til at komme igang med at knokle i fitness centeret efter fødsel mm. 
Ih, hvor er du sød! Det varmede virkelig
Kæresten er også supersød til at fortælle mig, at han stadig synes alt sidder, som det skal...men det kan godt være svært at tage til sig, hehe.
Det er netop rigtig rigtig hårdt at se vægten stige; især fordi jeg lige har tabt 25 kg og nu ser, hvordan vægten stiger....og ikke kune med babyvægt, fostervand, øget blodvolumen mv. Men også med fedt og vand, fordi jeg er nødt til at spise så ofte...er allerede begyndt at planlægge, hvordan jeg skal komme i form igen efter fødslen og opnå drømmekroppen (igen) trods muligt slasket maveskind 
Jeg synes nu, at det spiralmænster er superflot...men jeg kan også godt lide lidt flotte "krummelurer" indimellem
Kan godt forstå, du vil have fjernet stjernen, når den har en lidt uønsket historie men trods det er det nu stadig flot sammen. Håber, det færdige resultat bliver lige, som du har ønsket dig 
Selv havde jeg også planer om et stort rygstykke...også med liljer, for at afslutte min nuværende tatovering langs rygraden. Men så blev jeg gravid, så det må udskydes lidt