sker der ik snart noget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

henh01

Marco2 skriver:

Nu skal hun jo ikke ha' kejsersnit i uge 33+x...

Og om jeg har ventet tvillinger har relevans for??

Tror det Mullesmith2 hentyder til er at de ekstra 25 kg og to store børn i maven på over 2 kg stykket er ved at være tungt. Jeg tror da ikke hun oprigtigt mener hun vil føde før tid hvis det resulterer i at hendes børn får det svært, men at hun bare snart er ved at have det så tungt at hun ikke magter det længere. Jeg venter et barn der er skønnet til 2800 gram - skulle jeg bære rundt på en ekstra baby på 1500 gram som svarer til hvad hendes baby'er sammen vejer så ville jeg sgu nok også snart gå ud af mit gode skind. sådan tror jeg vi alle ville have det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

quar20

GUD hvor kan jeg bare sætte mig SÅ meget ind i dit sted..!! - Det er altså en KÆMPE belastning for kroppen at være gravid med to babyer..!! Husker det TYDELIGT - dog nåede jeg kun halvvejs inden vi mistede dem - men i guder det var hårdt..!!

Kan sagtens forstå dit utålmodighed og ikke mindst også det med at få sin krop tilbage..!! Sådan har jeg det nu hvor jeg sidder og venter Lillebror..!!

Selvom det selvfølgelig er bedst de er derinde til de er færdigbagte - så er utålmodigheden SKRÆKKELIG, og man har så ondt, og man er træt osv osv osv..!!

Krydser og ønsker dig ALT held og lykke...!! Håber du får lov at få en go afslutning snart så din krop kan blive aflastet, som den TYDELIGT skriger på..!!

Kæmpe knus fra en der virkelig også er træt af smerter, har ekstrem dårlig tålmodighed hvad angår at se lillebror, og en som kender ALT til at glæde sig til sin gamle krop

Anmeld

25. oktober 2010

Milka

mullesmith2 skriver:

Jeg er bare total øm i mit bækken og tynget. Der er virkelig noget der presser på derindefra, jeg forstår simpelthen ikke min krop kan holde til det. Man kan mærke de er gledet så langt ned nu at det er konstant ømt. Hvorfor tager det også så lang tid at bygge babyer??? og hvor længe kan kroppen holde det ud før den går i fødsel? Umuligt at svare på jeg ved det, men nu vil jeg bare så meget gerne snart se mine drenge og holde dem i armene, og være mig selv og kun mig selv i min krop igen.  Og ikke mindst slippe af med den dumme graviditetskløe over hele kroppen og alt det vand i benene... Bliver så herligt bagefter...

årh hvor jeg føler med dig, den allersidste strækning som tvillingehøjgravid var dræbende! for det ikke skal være løgn bad jeg min fødselslæge om at rykke kejsersnittet frem, men det ville han ikke høre tale om (heldigvis da)

det skal bare overståes. pøj pøj

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

henh01 skriver:

Tror det Mullesmith2 hentyder til er at de ekstra 25 kg og to store børn i maven på over 2 kg stykket er ved at være tungt. Jeg tror da ikke hun oprigtigt mener hun vil føde før tid hvis det resulterer i at hendes børn får det svært, men at hun bare snart er ved at have det så tungt at hun ikke magter det længere. Jeg venter et barn der er skønnet til 2800 gram - skulle jeg bære rundt på en ekstra baby på 1500 gram som svarer til hvad hendes baby'er sammen vejer så ville jeg sgu nok også snart gå ud af mit gode skind. sådan tror jeg vi alle ville have det..

Nemlig!

Anmeld

25. oktober 2010

mullesmith2

Marco2 skriver:

Forstår simpelthen ikke at du så brændende ønsker at dine drenge skal komme ud mere end 6 uger for tidligt. Det er da absolut ikke den bedste start på livet at komme ud så tidligt, og det kan følge dem resten af livet.

Nu er det kun 3 uger til planlagt kejsersnit så det er nok derfor jeg ikke syntes det er så slemt om de kom nu eller om 3 uger, jeg er ihvertfald ikke nervøs for om de kom allerede nu. Men jeg ønsker da på ingen måde "brændende" at få for tidligt fødte drenge, jeg er bare så fuld af forventning og spænding nu at det gerne må gå lyn hurtigt nu.

Anmeld

25. oktober 2010

mullesmith2

henh01 skriver:

Det er ligenøjagtig det jeg mener  jeg ønsker da overhovedet ikke de kommer ud før tid og får mén af det, men jeg ønsker de kommer snart og det er der bare overhovedet ikke noget galt i at ønske når man bære rundt på 5kg baby inde i maven, det er virkelig virkelig tungt og fantastisk det kan lade sig gøre. Det er da klart man savner sin gamle krop og ja også tøj  Jeg er selvfølgelig glad på mine sønners vejne for hver dag de bliver i min mave men øm og belastet og har lidt ondt af mig selv... det er vel naturligt nok.

Anmeld

25. oktober 2010

Omerovic

mullesmith2 skriver:

Jeg er bare total øm i mit bækken og tynget. Der er virkelig noget der presser på derindefra, jeg forstår simpelthen ikke min krop kan holde til det. Man kan mærke de er gledet så langt ned nu at det er konstant ømt. Hvorfor tager det også så lang tid at bygge babyer??? og hvor længe kan kroppen holde det ud før den går i fødsel? Umuligt at svare på jeg ved det, men nu vil jeg bare så meget gerne snart se mine drenge og holde dem i armene, og være mig selv og kun mig selv i min krop igen.  Og ikke mindst slippe af med den dumme graviditetskløe over hele kroppen og alt det vand i benene... Bliver så herligt bagefter...

årrh jeg forstår det, både med at få født, få koppen igen og ikke mindste at shoppe hehe..

Jeg har 4 dage til termin her hjemme er der ingen af de tegn på fødsels som man kan læse rundt omkring.. Så jeg gør rent og går turer i håbet om der sker noget snart, jeg VIL IK gå ovre tid, hehe meen desværre er det jo ik noget jeg bestemmer..

Anmeld

25. oktober 2010

mullesmith2

Milka skriver:

årh hvor jeg føler med dig, den allersidste strækning som tvillingehøjgravid var dræbende! for det ikke skal være løgn bad jeg min fødselslæge om at rykke kejsersnittet frem, men det ville han ikke høre tale om (heldigvis da)

det skal bare overståes. pøj pøj

Ja det er da så overvældende hvad man egentlig kan holde til, jeg er så imponeret over min egen krop hehe. Men det er virkelig bare sååååå tungt, tror de 25kg sidder lige på maven hehe sådan føles det sku til tider  Det er vanvittigt at have to babyer i maven, fuldstændig fantastisk og pisse hårdt...

Anmeld

25. oktober 2010

mullesmith2

Omerovic skriver:

årrh jeg forstår det, både med at få født, få koppen igen og ikke mindste at shoppe hehe..

Jeg har 4 dage til termin her hjemme er der ingen af de tegn på fødsels som man kan læse rundt omkring.. Så jeg gør rent og går turer i håbet om der sker noget snart, jeg VIL IK gå ovre tid, hehe meen desværre er det jo ik noget jeg bestemmer..

Puuuha 4 dage tilbage  så er man altså tæt på. Du må virkelig bare igang med at skrubbe noget gulv og vaske loftet så der kan komme gang i det... Ønsker en godt fødsel kram mulle

Anmeld

25. oktober 2010

mullesmith2

quar20 skriver:

GUD hvor kan jeg bare sætte mig SÅ meget ind i dit sted..!! - Det er altså en KÆMPE belastning for kroppen at være gravid med to babyer..!! Husker det TYDELIGT - dog nåede jeg kun halvvejs inden vi mistede dem - men i guder det var hårdt..!!

Kan sagtens forstå dit utålmodighed og ikke mindst også det med at få sin krop tilbage..!! Sådan har jeg det nu hvor jeg sidder og venter Lillebror..!!

Selvom det selvfølgelig er bedst de er derinde til de er færdigbagte - så er utålmodigheden SKRÆKKELIG, og man har så ondt, og man er træt osv osv osv..!!

Krydser og ønsker dig ALT held og lykke...!! Håber du får lov at få en go afslutning snart så din krop kan blive aflastet, som den TYDELIGT skriger på..!!

Kæmpe knus fra en der virkelig også er træt af smerter, har ekstrem dårlig tålmodighed hvad angår at se lillebror, og en som kender ALT til at glæde sig til sin gamle krop

Gør mig ondt at høre i mistede. Men rigtig godt at høre du er gravid igen og lige så utolmodig som mig  Åh hvor vil man jo bare gerne se hvem det er der ligger derinde ik? hvordan baby ser ud og sådan.... simpelthen det mest spændende jeg nogensinde har prøvet... Men ja avavavavav hvor skal man da også lide meget igennem sådan en graviditet, min mor og jeg blev enige om (fordi min kæreste og min stedfar grinede lidt af min helt enormt fjollede store mave) at mænd ville dø omgående hvis de skulle igennem samme omgang hehe.

Jeg glæder mig til at se din lillebror i maven og også til at se mine egne lillebrødre i min mave (har en bonussøn på 4år )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.