sker der ik snart noget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

mullesmith2

Jeg er bare total øm i mit bækken og tynget. Der er virkelig noget der presser på derindefra, jeg forstår simpelthen ikke min krop kan holde til det. Man kan mærke de er gledet så langt ned nu at det er konstant ømt. Hvorfor tager det også så lang tid at bygge babyer??? og hvor længe kan kroppen holde det ud før den går i fødsel? Umuligt at svare på jeg ved det, men nu vil jeg bare så meget gerne snart se mine drenge og holde dem i armene, og være mig selv og kun mig selv i min krop igen.  Og ikke mindst slippe af med den dumme graviditetskløe over hele kroppen og alt det vand i benene... Bliver så herligt bagefter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

mullesmith2

Nåh ja vil desuden også gerne købe noget almindeligt tøj igen, sidder og kigger på ellos.com og der er bare nogen bukser jeg vildt gerne vil have og leggins, åh skal bare shoppe tøj bagefter i vildskab hihihi eller må man godt allerede shoppe bare lidt nu??

Anmeld

25. oktober 2010

Marco2

Forstår simpelthen ikke at du så brændende ønsker at dine drenge skal komme ud mere end 6 uger for tidligt. Det er da absolut ikke den bedste start på livet at komme ud så tidligt, og det kan følge dem resten af livet.

Anmeld

25. oktober 2010

Meliora

mullesmith2 skriver:

Nåh ja vil desuden også gerne købe noget almindeligt tøj igen, sidder og kigger på ellos.com og der er bare nogen bukser jeg vildt gerne vil have og leggins, åh skal bare shoppe tøj bagefter i vildskab hihihi eller må man godt allerede shoppe bare lidt nu??

Tror der kan være svært at gætte sig til hvilken str. man bruger bagefter, for mange taber sig lige efter fødslen, men til gengæld har man måske lidt ekstra hud på maven. Så vent da og se hvordan din krop ændrer sig:-) og tror da dine drenge har bedst af at blive et par uger derinde endnu:-)

Anmeld

25. oktober 2010

Kildebakken

mullesmith2 skriver:

Jeg er bare total øm i mit bækken og tynget. Der er virkelig noget der presser på derindefra, jeg forstår simpelthen ikke min krop kan holde til det. Man kan mærke de er gledet så langt ned nu at det er konstant ømt. Hvorfor tager det også så lang tid at bygge babyer??? og hvor længe kan kroppen holde det ud før den går i fødsel? Umuligt at svare på jeg ved det, men nu vil jeg bare så meget gerne snart se mine drenge og holde dem i armene, og være mig selv og kun mig selv i min krop igen.  Og ikke mindst slippe af med den dumme graviditetskløe over hele kroppen og alt det vand i benene... Bliver så herligt bagefter...

Kære Mullesmith,

Jeg forstår godt din længsel over at få det overstået og holde dine to dejlige børn i armene for første gang. Efter mange måneder i sengen og smerter hver dag, længes jeg også efter en anden tilstand. Og selvom man godt ved at det er det bedste at holde ud, så længe som muligt, kan man godt få andre tanker engang imellem. Der er ingen opskrift på at holde det ud tror jeg, udover bare at holde fast i tanken om at for hver dag de små bliver i maven, får de lige lidt lettere ved at klare livet udenfor, så smerten har altså mening:-)

Heldigvis er hjernen således indrettet at man glemmer alle kvalerne, når de små kommer, har jeg hørt:-) Så hold ud lidt endnu!

KH

Kildebakken

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Kildebakken skriver:

Kære Mullesmith,

Jeg forstår godt din længsel over at få det overstået og holde dine to dejlige børn i armene for første gang. Efter mange måneder i sengen og smerter hver dag, længes jeg også efter en anden tilstand. Og selvom man godt ved at det er det bedste at holde ud, så længe som muligt, kan man godt få andre tanker engang imellem. Der er ingen opskrift på at holde det ud tror jeg, udover bare at holde fast i tanken om at for hver dag de små bliver i maven, får de lige lidt lettere ved at klare livet udenfor, så smerten har altså mening:-)

Heldigvis er hjernen således indrettet at man glemmer alle kvalerne, når de små kommer, har jeg hørt:-) Så hold ud lidt endnu!

KH

Kildebakken

Jeg venter kun 1 barn og jeg er også ved at være træt af det. Har 3 uger og 5 dage.. Tæller nærmest minutter...

Selvfølgelig er det bedst at ungerne bliver der lidt, meeeeen hvor man glæder sig til at blive mobil igen..

Anmeld

25. oktober 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Mine sidste 2 uger var SKRÆKKELIGE. Kunne ikke sove, sidde, ligge eller spise.. altså fik jo gjort det hele alligevel.. Det skal bare gennemleves - og tænk på at hver time tæller for de små drenge. Nu mere færdigbagte de bliver - nu lettere er de at have, når de kommer ud.

Vil ikke skrive, at du skal nyde den sidste tid, hvor du er uden børn - for man nyder det slet ikke, når man er SÅ gravid.

Ang. shopping.. når først du har de små og finder ud af, at døgnet næsten har for få timer, så tror jeg at shoppingen bliver lavprioritet.. haha. Jeg rendte rundt i forvasket ventetøj i laang tid efter..

Anmeld

25. oktober 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Ps: Jeg smed 20 kilo de første 10 dage.. Nu kampæder jeg kager (min krop skriger på hurtig energi pga søvnunderskud). Så måske meget godt, at jeg ikke shoppede igennem lige efter, for det ville nok sidde liiidt stramt nu

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

Marco2 skriver:

Forstår simpelthen ikke at du så brændende ønsker at dine drenge skal komme ud mere end 6 uger for tidligt. Det er da absolut ikke den bedste start på livet at komme ud så tidligt, og det kan følge dem resten af livet.

Så vidt jeg ved skal hun have kejsersnit. og det må man da godt glæde sig til Kan ikke lige forestille mig hvor hårdt det er at vente tvillinger, men du har måske prøvet det?

Anmeld

25. oktober 2010

Marco2

Laulund87 skriver:

Så vidt jeg ved skal hun have kejsersnit. og det må man da godt glæde sig til Kan ikke lige forestille mig hvor hårdt det er at vente tvillinger, men du har måske prøvet det?

Nu skal hun jo ikke ha' kejsersnit i uge 33+x...

Og om jeg har ventet tvillinger har relevans for??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.