mullesmith2 skriver:
Jeg er bare total øm i mit bækken og tynget. Der er virkelig noget der presser på derindefra, jeg forstår simpelthen ikke min krop kan holde til det. Man kan mærke de er gledet så langt ned nu at det er konstant ømt. Hvorfor tager det også så lang tid at bygge babyer??? og hvor længe kan kroppen holde det ud før den går i fødsel? Umuligt at svare på jeg ved det, men nu vil jeg bare så meget gerne snart se mine drenge og holde dem i armene, og være mig selv og kun mig selv i min krop igen.
Og ikke mindst slippe af med den dumme graviditetskløe over hele kroppen og alt det vand i benene... Bliver så herligt bagefter...
Mine sidste 2 uger var SKRÆKKELIGE. Kunne ikke sove, sidde, ligge eller spise.. altså fik jo gjort det hele alligevel.. Det skal bare gennemleves - og tænk på at hver time tæller for de små drenge. Nu mere færdigbagte de bliver - nu lettere er de at have, når de kommer ud.
Vil ikke skrive, at du skal nyde den sidste tid, hvor du er uden børn - for man nyder det slet ikke, når man er SÅ gravid.
Ang. shopping.. når først du har de små og finder ud af, at døgnet næsten har for få timer, så tror jeg at shoppingen bliver lavprioritet.. haha. Jeg rendte rundt i forvasket ventetøj i laang tid efter..
Anmeld