Ej, hvad sker der nu (ik børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Tut

jeg er altså skrub forvirret! (?)

Jeg er på p-piller, og sidste gange jeg holdt den mdr. pause, så fik jeg ikke min mens (og nej er ik gravid, tog en neg. test, og føler mig heller ik gravid)
Og så startede jeg på p-pillerne som normalt selvom jeg ikke havde blødt. Og så nu, midt i en pakke, så begynder jeg at bløde?????

Kan man det? Burde p-pillerne ikke gøre så man ikke blødte?

Jeg forstår det ikke?

Mette - forvirret (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Grynt

uhmmm, jeg har aldrig kunne det der med at skubbe til mens via p-piller. Mit system har helt sin egen agenda. Jeg véd godt det ikke er det du spørger om, men hvis det havde været mig ville jeg vente til næste mens' første dag og starte forfra. Har du forøvrigt overvejet p-plaster? Dælme det bedste jeg har brugt, EVER!!!

Anmeld

6. august 2008

Tut

Hvordan fungerer det?

Anmeld

6. august 2008

Siber

altså jeg har prøvet at bløde mit i perioden hvor man ikke skulle bløde, så skulle jeg have et nyt mærke p-piller. De var ikke længere " stærke" nok. Men har godt nok ikke prøvet at mens ikke kom i pausen!

Knus Siber, der tror du skal høre din læge ad!

Anmeld

6. august 2008

ka li ja

Tut skriver:

jeg er altså skrub forvirret! (?)

Jeg er på p-piller, og sidste gange jeg holdt den mdr. pause, så fik jeg ikke min mens (og nej er ik gravid, tog en neg. test, og føler mig heller ik gravid)
Og så startede jeg på p-pillerne som normalt selvom jeg ikke havde blødt. Og så nu, midt i en pakke, så begynder jeg at bløde?????

Kan man det? Burde p-pillerne ikke gøre så man ikke blødte?

Jeg forstår det ikke?

Mette - forvirret (?)

jo jo det kan sagtens ske!!!
har sgu tit rodet rundt med p-pillerne før i tiden, og så var mens ikke en skid til at regne med...
så det er bare indtil du kommer ind i rytmen igen ;o)

jeg har også lige haft en ekstra omgang mens, fordi jeg spiste sådan en skide fortrydelses pille!!
aarggghhh hader mens!!!

Anmeld

6. august 2008

Tynen

Jeg har tit prøvet at bløde midt i en pakke - Men nu har jeg heller aldrig været særlig god til at huske at tage mine p-piller.

Jeg har forresten heller aldrig kunne skubbe min mens (Også selvom jeg havde taget dem præcist) - Min krop kører bare sit helt eget show.

Nå, ikke meget svar herfra.
Ville bare sige at man sagtens kan bløde udenfor p-pausen - Desværre!
Det er eddermame nitte, det mens!

Anmeld

6. august 2008

bette

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] uhmmm, jeg har aldrig kunne det der med at skubbe til mens via p-piller. Mit system har helt sin egen agenda. Jeg véd godt det ikke er det du spørger om, men hvis det havde været mig ville jeg vente til næste mens' første dag og starte forfra. Har du forøvrigt overvejet p-plaster? Dælme det bedste jeg har brugt, EVER!!! [/citat] jeg vil oz gerne vide noget om det p plaster du snakker om??????8D

Anmeld

6. august 2008

Mary

Jeg bruger også p-plaster, og kan kun tilslutte mig - det er det bedste for mig at bruge! Har altid været en skovl til de der piller... :S
Plasteret kommer på på første mensdag(første gang), fuldstændig som pillerne. 7 dage senere tager du det af og sætter et nyt, men ikke det samme sted på kroppen efter hinanden. Jeg har det skiftevis på den ene og den anden balle :D Så kan det ikke ses, og det sidder et sted det må.
Efter 3 plastre(3 uger) har man en uges pause, som med pillerne, og så starter man ellers bare igen.

Jeg har ingen bivirkninger som jeg ellers havde med p-piller! Plastrene er lidt dyrere. Jeg giver ca 100 kr for 3 uger :S Men det gør mig intet!!! :)

Anmeld

6. august 2008

bette

Mary skriver:

Jeg bruger også p-plaster, og kan kun tilslutte mig - det er det bedste for mig at bruge! Har altid været en skovl til de der piller... :S
Plasteret kommer på på første mensdag(første gang), fuldstændig som pillerne. 7 dage senere tager du det af og sætter et nyt, men ikke det samme sted på kroppen efter hinanden. Jeg har det skiftevis på den ene og den anden balle :D Så kan det ikke ses, og det sidder et sted det må.
Efter 3 plastre(3 uger) har man en uges pause, som med pillerne, og så starter man ellers bare igen.

Jeg har ingen bivirkninger som jeg ellers havde med p-piller! Plastrene er lidt dyrere. Jeg giver ca 100 kr for 3 uger :S Men det gør mig intet!!! :)

hmm det lyder da noget jeg skal prøve.. er også en skovl med de p piller.. men hvaa gider sku næsten heller ik tage den skide piller hver dag når der ingen senge sjov er... >(

meen tror jeg vil prøve plasteret.. har nemlig også humørsvingninger med de dumme piller.. så fuck da prisen.. bare det virker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.