uhhh, i er bare søde...og i dag er det slet ikke bedre...min mave vil bare ikke modtage nogen former for mad! og jeg har været så næsvis at bruge 4 stive timer med en veninde på at få lavet negle...dahm, så kvindeagtig har jeg sørme aldrig været før...!
Michael sagde da jag kom hjem, hold da op, det er måske en kvinde jeg bliver gift med...fnis...han kan godt mærke på mig at jeg er oppe at køre!
altså , jeg glæder mig, så det gør ondt, dem der er blevet gift, ved hvad jeg mener, og dem der skal...kommer til at forstå!
ivf, det er Lindholm kirke, kirken hvor det som regel altid sneer for vores familie!
alt er så bare ikke rosenrødt, for min kusine ringede i dag og fortalte at min elskede moster døde i morges...så det bankede mig lige 100 år tilbage for en kort stund...og jeg var helt ødelagt over de modstridende følelser! men fik mig da samlet igen!
historien er lidt underlig omkring hende, det var jo min mors søster, den gode af dem, lad mig sige det på den måde! Hun kunne være fyldt 72 på fredag, netop den 080808...min bedstefar kunne nu også havde haft fødselsdag den dag, dagen efter d. 9-8, er det 5 år siden min mor lukkede sine øjne! så heldigvis for hun valgte idag...
hvorfor hænger vi piger os sådan i de skide datoer??? (?)
nå men hvor om alting er, så kan det komme til at betyde at min ferie (som jeg for helvede selv betaler) bliver udsat med to dage, for hun skal bisættes på tirsdag...og jeg skulle jo starte på mandag! det kan jeg kraft helvede bare ikke tillade mig, at jeg møder op og så skal have fri dagen efter på firmaets regning, det kan man bare ikke...så jeg betaler selv to ekstra dage!
det er en bet i min glædesrus, men ikke nok til at vifte sommerfuglene ud af mavesækken!
ork, lige nu ville jeg ønske så brændene at i sad i min stue, og vi drak os plakat sammen, og sang så vi blev hæse...det er den følelse jeg har indvendig...så mange ting som er så skide svært at rumme...og man har bare lyst til at hyle det ud!
nå det bliver igen en omgang pladder fra mig af!
jeg savner jeg så utroligt meget...altså at gi den gas i samme rum...
så måske er i meget vigtigere for mig end bare lige! (?)
hmmm....jeg må hellere se af at komme lidt i omdrejninger igen...tror vist det er bedst..
men tak for jeres søde svar...i er bare så dejlige! (L)
Anmeld