ufffff....nu glæder jeg mig...det kommer sgu nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Loggidut

fornemmelsen hvor jeg har lyst til at brække mig i stride strømme, lidt lige som da man var barn, og julegaverne trak så voldsomt i en at man kunne blive syg af det.

uh, i må være godt og grundige trætte af mig, men jeg har bare en eller anden form for prop, som bare må ud, og uanset hvor meget jeg forsøger...så sker der nada, den der rumlen af glæde forsvinder bare ikke...jeg kan sgu knap sove, og kan slet ikke tænke, hvad end jeg gør, så handler alt om den her fredag!

vi render rundt og skaber os som små nyforelsket børn, og glæder os nok på hver vores facon!

jeg glæder mig ikke til gaverne, eller til de mange mennesker...jeg glæder mig i den forstand heller ikke over det fine tøj man skal i...nej jeg glæder mig fandme til at stå med Michael og blive Fru Jensen...at man fuldbyrder det som de fleste jo forresten udmærket godt ved...hmmm....kan man forklare???

og jeg kan da forsøge at skrive op og ned..men i guderne, min rumlen bliver bare værere og værere!

jeg kommer ikke så meget online mere før alt det har tjubang er overstået...er jeg heldig kan jeg måske nå bare lidt sent i morgen aften...så jer kan jeg ikke engang gi den gaz ud over...:$

aj aj aj...jeg tror sgu jeg skal ned og ørle...jeg glæder mig bare så voldsomt nu...

bla bla bla...ved det godt...men aner ikke hvor jeg ellers skal hælde mundlort ud :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

mor til en del

mundlort, næh du det er sku skønt at læse dit indæg, oprigtig glæde over at skulle give sit ja til den mand du elsker, det kan aldrig blive mundlort....;)

Det er skønt at i begge glæder jer, til den store dag, men jeg er lidt bekymret over din lyst til at kaste op, han de taget en graviditetstest, man har jo hørt om nogen som først meget sent opdager at de er gravide.:P

Knus herfra.

Anmeld

6. august 2008

Anja

Kan godt forstå du glæder dig :) Det er også en helt fantastisk ting at sige ja til den mand man elsker over alt i verden (L)

Anmeld

6. august 2008

birgittemarie

Sikke et dejligt indlæg, Sloggs (L)

Det er faktisk helt fantastisk, hvordan du kan få et skrift, der både indeholder udtryk som ørle, mundlort og brække sig i stride strømme til at være så tudende romantisk og uskyldigt og smukt 8D(L)8D

Du er simpelthen bare noget af det dejligste, lille Loggidut (L)(L)

Nøj, hvor jeg håber, I får den mest vidunderlige dag på fredag!! Og det gør I selvfølgelig (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

6. august 2008

Joan ( Smallie )

Sloggi det er da ikke mundlort. Syntes det er fedt du har det sådan det må jo betyde det er det HELT rigtig du gør.

Kan selv huske hvor nervøs jeg var da jeg skulle ind i kirken men da jeg kom rundt om hjørnet og fanget christians øjne blev jeg helt rolig og var helt sikker på det bare var rigtrig:)

Håber bare i får en kanon dag. Men loggi min skat husk intet kan blive helt perfekt så tage dagen med de små fejl der nu engang måtte komme. Men kender jeg dig ret så gør du også det.(L)

Vil tænke på dig på fredag og glæde mig over at at du bliver fru Jensen.

(H) Joan

Anmeld

6. august 2008

bette

haha hvor er du bare sød.. kan sku godt forstå du glæder dig.. det bliver da også en stor uforglemmelig dag8D

Anmeld

6. august 2008

Tikki

uhhhh ha jeg kan så godt fornemme den der følelse du beskriver - det er næsten ikke til at være inden i sig selv...det er så fantastisk og det bliver så fedt :D. Har jo lige været til bryllup og det er sgu bare så fed en oplevelse :P

Anmeld

6. august 2008

ivfmarie

(L) Årrhhhh kære Loggitøs... du er jo forelsket! Hvor er det dog dejligt at I nu kan give hindanden jeres ja'er foran gud og hvermand! Hvor skal I jiwtes - hvis der skulle blive tid til globryllup?

Anmeld

7. august 2008

Loggidut

uhhh, i er bare søde...og i dag er det slet ikke bedre...min mave vil bare ikke modtage nogen former for mad! og jeg har været så næsvis at bruge 4 stive timer med en veninde på at få lavet negle...dahm, så kvindeagtig har jeg sørme aldrig været før...!

Michael sagde da jag kom hjem, hold da op, det er måske en kvinde jeg bliver gift med...fnis...han kan godt mærke på mig at jeg er oppe at køre!

altså , jeg glæder mig, så det gør ondt, dem der er blevet gift, ved hvad jeg mener, og dem der skal...kommer til at forstå!

ivf, det er Lindholm kirke, kirken hvor det som regel altid sneer for vores familie!
alt er så bare ikke rosenrødt, for min kusine ringede i dag og fortalte at min elskede moster døde i morges...så det bankede mig lige 100 år tilbage for en kort stund...og jeg var helt ødelagt over de modstridende følelser! men fik mig da samlet igen!
historien er lidt underlig omkring hende, det var jo min mors søster, den gode af dem, lad mig sige det på den måde! Hun kunne være fyldt 72 på fredag, netop den 080808...min bedstefar kunne nu også havde haft fødselsdag den dag, dagen efter d. 9-8, er det 5 år siden min mor lukkede sine øjne! så heldigvis for hun valgte idag...
hvorfor hænger vi piger os sådan i de skide datoer??? (?)
nå men hvor om alting er, så kan det komme til at betyde at min ferie (som jeg for helvede selv betaler) bliver udsat med to dage, for hun skal bisættes på tirsdag...og jeg skulle jo starte på mandag! det kan jeg kraft helvede bare ikke tillade mig, at jeg møder op og så skal have fri dagen efter på firmaets regning, det kan man bare ikke...så jeg betaler selv to ekstra dage!
det er en bet i min glædesrus, men ikke nok til at vifte sommerfuglene ud af mavesækken!

ork, lige nu ville jeg ønske så brændene at i sad i min stue, og vi drak os plakat sammen, og sang så vi blev hæse...det er den følelse jeg har indvendig...så mange ting som er så skide svært at rumme...og man har bare lyst til at hyle det ud!

nå det bliver igen en omgang pladder fra mig af!
jeg savner jeg så utroligt meget...altså at gi den gas i samme rum...
så måske er i meget vigtigere for mig end bare lige! (?)

hmmm....jeg må hellere se af at komme lidt i omdrejninger igen...tror vist det er bedst..

men tak for jeres søde svar...i er bare så dejlige! (L)

Anmeld

7. august 2008

Tikki

Eii sikke en historie med alle de dødsfald - åh ja, min familie består af 3 peroner - resten er døde...og ja, husker også datoerne ;) egentligt underligt. Det gør mig ondt med din moster, hvorfor skal alting ske oveni hinanden(?) Husk nu at de, der ikke er her mere, kun ønsker vi skal være glade og have det godt, mens vi stadig er her.....den tanke hjalp mig lidt da min far døde lige kort før min studentereksamen..jeg var sgu egentligt ligeglad med den hat lige der, men også vanvittig glad for at være færdig med nogle hårde år....ja, som du skriver underlige mixede følelser :S Men men men nu til det gode - du skal sgu snart giftes :D hi hi hi

Og så i øvrigt så SKAL man da have fri til dødsfald i familien ligegyldigt om du kommer fra ferie eller ej....det skal man altså ikke selv betale!

Rigtig god dag ;)
/Jeanette, der pt. sidder næsten uden tøj og liiiige måtte på baby :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.