Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

AA10

jeg tror det er meget forskelligt... tror heller ikke man kan forbygge det.. for man det så for man det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

A&F

Bliver de så pænere med tiden, og kan man operere dem væk?

Anmeld

24. oktober 2010

AnneBJ

A&F skriver:

Bliver de så pænere med tiden, og kan man operere dem væk?

Jeg fik nogle, ca. som 13 årig, da jeg nærmest blev kvindeformet på én nat. Især på hofter og bryster. Inden jeg blev gravid, kunne man nærmest ikke se dem, de er bare helt fine, lyse og smalle i forhold til dengang. Jeg vejede (inden gravi.,) ca. det samme som dengang, og måske endda lidt mere. 

Tror man kan få fjernet med laser, men ved det ikke helt...

Anmeld

24. oktober 2010

Belinda83

Min jordmoder sagde til mig da jeg var gravid første gang at enten fik man strækmærker eller også gjorder man ik - man kunne ikke forebygge det på nogle måder. Både min mor og søster er fyldt med strækmærker, men jeg har ikke et eneste fra første graviditet og har indtil videre heller ikke fået nogle i denne her graviditet

Anmeld

24. oktober 2010

Svei

A&F skriver:

Jeg sad med min veninde forleden, som lige har født.

Vi kom ind på emnet strækmærker. Hun havde fået at vide fra sin jordemoder, at strækmærker er arveligt. Altså at man arver det fra sin mor. Hmm... Kan det passe, at det er arveligt?? Og nu tænker jeg på strækmærker under graviditet.

Mon ikke det godt kan være arveligt, men behøver jo ikke at være fra ens mor, men feks fra bedstemor eller længere ude.

Min mor har ingen, jeg fik mange og det samme gjorde min farmor, hendes og mine graviditeter og str. på børn har også været meget ens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.