Hej du 
Det du oplever er ganske normalt. Lad dig ikke slå ud endnu 
Nu har jeg en pige der sover igennem om natten, så jeg er ikke i nærheden af dit problem, men har læst og forhørt min utrolig meget omkring amning, både før og efter jeg fødte. -Da det er vigtigt for mig, at jeg giver alt hvad jeg kan, for at amningen kører og jeg kan fuldamme i 6 måneder. Når det er sagt, mener jeg også at amning er ikke for en hver pris.
Hvis du har det dårligt med amningen og ikke føler dig tilpas eller tryg ved, at din baby får nok at spise, så kunne vælling være en mulighed. -men jeg synes slet ikke det lyder til, at det er nødvendigt.
Jeg kan jo skrive min piges "rytme" -for det svinger meget fra dag til dag, men de feste dage ser sådan ud:
Vågner mellem 6-8 og er sulten. Jeg ammer liggende og pigen får lov at sove videre i min seng. Hun sover om natten i sin egen.
10-11 vågner hun og hun kommer i tøjet og får bryst. Her er hun oftest vågen i 1½-2 timer, hvor jeg lægger hende til brystet igen, hvis hun vil. Resten af dagen indtil kl 22 er meget svingende. Nogle dage spiser hun hele tiden og meget længe. Andre dage spiser hun 15 min af gangen, men jeg er ikke i tvivl om, at der ryger meget ned. Fra ca. 17, spiser hun ca. hver time. Hvis hun falder i søvn kl 19 og ikke selv vågner før vi går i seng, tager jeg hende over i min seng og "drømmeammer" hende, mens hun sover. -Der plejer hun at spise godt til, mens hun sover. Synes slet ikke der er noget galt med at liste brystet ind i babys mund, mens den sover. -jeg kan hvertfald tydelig mærke, at hun tager fra, når jeg gør det og at jeg derved får en længere sammenhængende søvn - og hvile og søvn, gavner produktionen 
Og ja, så sover hun til 7-8 stykker igen 
Det er slet ikke unormalt at baby vil have appetitspring, hvor baby vil søge brystet oftere og derved øger produktionen. Og hvis du vælger at give vælling i stedet for at lægge baby til, så bliver produktionen jo ikke øget og derved vil der ikke være den mængde baby har brug for.
Sikke en masse jeg får skrevet. 
Håber ikke det er alt for forvirrende. Synes du skulle blive ved som du gør, for det virker meget normalt, som baby opfører sig. Hvis du er i tvivl om baby spiser nok, så sørg for at lægge baby til når h*n siger til og lad baby spise til h*n virker mætte, bøvs af og snak lidt sammen og så tilbyd det samme bryst igen - så får h*n mere af det fede mælk 
Jeg snakker.. Hvis du har nogle spørgsmål, vil jeg gerne prøve at svare. Måske du kan finde råd og vejledning på ammenet.dk under forummer eller wiki'et.
God læsning:
http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?Udvikling=
Håber du kan finde lidt ro i amningen