Så er det sidste søndag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

CiSo

Held og lykke med det! Jeg glæder mig til at se billeder af den lille guldklump. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

slettet_7530

Jbk skriver:

Held og lykke...det er en fantastisk måde at blive forældre på, ved ks....så glæd dig..

Jeg tror nu det er fantastisk uanset hvordan man bliver forældre.

Men nogle kan have det svært med et ks da de har haft store forventninger til fødslen.

Anmeld

24. oktober 2010

Svei

albertesmor skriver:

Men nogle kan have det svært med et ks da de har haft store forventninger til fødslen.

Jamen, nu var det ks det her....og ikke en fødsel.. så derfor udtalte jeg mig om ks og det er vitterlig en fantastisk måde at få barnet til verden, hvor mor og far er helt ligestillet... Jeg siger ikke noget om en almindelig fødsel jo..da ts ikke kan bruge det til noget,.

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Jbk skriver:

Jamen, nu var det ks det her....og ikke en fødsel.. så derfor udtalte jeg mig om ks og det er vitterlig en fantastisk måde at få barnet til verden, hvor mor og far er helt ligestillet... Jeg siger ikke noget om en almindelig fødsel jo..da ts ikke kan bruge det til noget,.

Jeg forstår så ikke helt hvad det er du præcist vil med hverken det her indlæg eller dit forrige  men sådan er der jo så meget.

Anmeld

24. oktober 2010

Svei

albertesmor skriver:

Jeg forstår så ikke helt hvad det er du præcist vil med hverken det her indlæg eller dit forrige  men sådan er der jo så meget.

Hvad mener du? jeg ville bare skrive til en kvinde der skulle have ks at det er en fantastisk oplevelse....tror godt ts kan forstå budskabet...som du selv skriver så har mange det nok svært ved et ks hvis man hellere ville føde selv, den tanke har jegs elv haft og derfor skriver jeg det er en fantastisk smuk oplevelse...præcis som en adoption og vaginalfødsel, men nu var det her ks...

Til ts, er ked af at de her indlæg fylder din tråd...ville bare ønske dig held og lykke....tror du fik budskabet...

KNus Eva

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Jbk skriver:

Hvad mener du? jeg ville bare skrive til en kvinde der skulle have ks at det er en fantastisk oplevelse....tror godt ts kan forstå budskabet...som du selv skriver så har mange det nok svært ved et ks hvis man hellere ville føde selv, den tanke har jegs elv haft og derfor skriver jeg det er en fantastisk smuk oplevelse...præcis som en adoption og vaginalfødsel, men nu var det her ks...

Til ts, er ked af at de her indlæg fylder din tråd...ville bare ønske dig held og lykke....tror du fik budskabet...

KNus Eva

Dit svar kom bare umiddelbart efter jeg havde spurgt ind til hvorfor hun skulle have KS, og så svarede jeg at jeg ville mene at det var en fantastisk følelse uanset hvordan barnet er kommet ud.

Anmeld

24. oktober 2010

Nadia&Daniel

albertesmor skriver:

Jeg har heldigvis ikke haft det hårdt med at jeg ikke kommer til at føde "normalt" - det vigtigste for mig, er at vi bliver far og moar

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har heldigvis ikke haft det hårdt med at jeg ikke kommer til at føde "normalt" - det vigtigste for mig, er at vi bliver far og moar

pøj pøj med det

Anmeld

24. oktober 2010

SussieThyssen

Nadia&Daniel skriver:

...hvor vi er to i den lille familie (+ kat) - imorgen omkring kl. 12-13 stykker kan vi kalde os farmand og moar

Det er så vildt at tænke på - at imorgen (efter næsten 9 mdr.) ved vi om guldklumpen er en dreng eller pige.. Hvem h*n ligner som lille.. Og det at mærke sin baby i armene

Vi glæder os - og føler os lykkelige (og ikke mindst klar) til dette skridt i livet..

Nadia - som skal ahve kejsersnit imorgen (38+6)

Ihhh hvor er det altså spændende 
Nej, hvor jeg glæder mig til en update.
Held og lykke med det hele og et stort knus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. oktober 2010

LISBETH:-)

Held og lykke. Det er bare så spændende og jeg glæder mig til FB og ikke mindst billeder.......

Jeg fik selv PKS for 5 mdr siden, og det var fantastisk. Men uhhh jeg kan udemærket godt huske den der specielle følelse man har aftenen inden. Fra i morgen vil jeres liv aldrig blive det samme igen - men bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.