Så er det sidste søndag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Nadia&Daniel

...hvor vi er to i den lille familie (+ kat) - imorgen omkring kl. 12-13 stykker kan vi kalde os farmand og moar

Det er så vildt at tænke på - at imorgen (efter næsten 9 mdr.) ved vi om guldklumpen er en dreng eller pige.. Hvem h*n ligner som lille.. Og det at mærke sin baby i armene

Vi glæder os - og føler os lykkelige (og ikke mindst klar) til dette skridt i livet..

Nadia - som skal ahve kejsersnit imorgen (38+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

SoffiLine

Det er så spændende! Glæder mig til at se billeder og læse FB

Held og lykke med det 

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Nadia&Daniel skriver:

...hvor vi er to i den lille familie (+ kat) - imorgen omkring kl. 12-13 stykker kan vi kalde os farmand og moar

Det er så vildt at tænke på - at imorgen (efter næsten 9 mdr.) ved vi om guldklumpen er en dreng eller pige.. Hvem h*n ligner som lille.. Og det at mærke sin baby i armene

Vi glæder os - og føler os lykkelige (og ikke mindst klar) til dette skridt i livet..

Nadia - som skal ahve kejsersnit imorgen (38+6)

Stort tillykke med det, hvordan kan det være at du skal have planlagt ks??

Anmeld

24. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Ønsker jer al mulig held og lykke i morgen.

Håber det hele går planlagt..

Kan selv huske det, som var det igår. Fik selv pks i 38+2 og de sidste dage er ret så anderledes...

Anmeld

24. oktober 2010

Mor Til Julie<3

Årh, Hvor dejliqt ...
Det er virkeliq bare det bedste oq få sin lille baby ud ...

Hvordan, ka det være d ska have planlaqt kejsersnit ? ? ?
jeq fik os selv planlaqt kejsersnit iqår for 1 år siden ... 
Oq har overhovedet ikk fortrudt det ... Oq der har aldriq været noqt me det ...

Ønsker jer stort held oq lykke me imorqen ...

Anmeld

24. oktober 2010

Nadia&Daniel

albertesmor skriver:

Stort tillykke med det, hvordan kan det være at du skal have planlagt ks??

Tak

Skulle have været til scanning en onsdag, men fik flyttet det til fredag, pga jeg havde det skidt. Var så til JM om torsdagen, hvor hun sagde: at babyen lå fast med hovedet i bækkenet. Så vi gik glade derfra Var så til tryghedsscanning fredagen efter, og der sagde overlægen: at babyen lå med hovedet oppe og han mistænke det for at have gjort det længe. Så jeg fik tid til vendingsforsøg tirsdagen efter. Dette lykkes dog ikke, pga baby havde valgt at have bagdelen godt ned i bækkenet, så hun kunne ikke rykke den en milimeter overhovedet. Hendes kollega ville ikke gør et forsøg, pga han mente at vist hun ikke kunne en milimeter, så ville han heller ikke kunne, plus det ville "bare" stresse babyen mere, og det ville gør det svære. Så jeg fik en tid til kejsersnit - det var/er eneste løsningen.. Så på mandag (nr. 3 i "køen") bliver vi farmand og moar

Anmeld

24. oktober 2010

Nadia&Daniel

Mor Til Julie<3 skriver:

Årh, Hvor dejliqt ...
Det er virkeliq bare det bedste oq få sin lille baby ud ...

Hvordan, ka det være d ska have planlaqt kejsersnit ? ? ?
jeq fik os selv planlaqt kejsersnit iqår for 1 år siden ... 
Oq har overhovedet ikk fortrudt det ... Oq der har aldriq været noqt me det ...

Ønsker jer stort held oq lykke me imorqen ...

Anmeld

24. oktober 2010

Jibbe

Hold da op hvor spændende! Jeg håber alt kommer til at gå godt :-) og glæder mig til at høre om det blev en lille pige eller lille dreng.
Dengang jeg fødte gik mit vand men der kom ingen veer. Efter tjek på sygehuset fik vi en tid til igangsættelse aftenen efter hvis der ikke skete noget inden. Det gjorde der ikke så vi sad bare og så på hinanden og tænkte "hvor er det vildt, imorgen er vi forældre". Det er sådan en vild følelse! Vi blev så først forældre 2 dage efter så vi fik følelsen 2 gange!

Anmeld

24. oktober 2010

Svei

Held og lykke...det er en fantastisk måde at blive forældre på, ved ks....så glæd dig..

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Nadia&Daniel skriver:

Tak for din forklaring, en stædig lille basse  glæder mig til at hører imorgen hvad i har fået.

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.