Fu*k jeg er sur.....(ik om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Lene76

MIn Kørelære har lige ringet at min tid til køreprøve den 20 Aug er slettet fordi jeg ik har været inde og få den godkendt..... hmmm men med 2 unger hvem gider så at ta på borgerservice og vente i en 1 el 2 timer, samt en varme oppe omkring de 30.... ja det ku han jo godt se, men han hævder så at han har sagt at kviteringen sku godkendes senest 4 dage fra tilmelding af køreprøven.... hmmmmmm jeg "plejer" at høre alt osse det jeg ik ska så meget mærkeligt at det lige er gået min næse forbi.......

>(>(>(>(>(>(>( så nu blir det nok føst slut sep el start okt jeg kommer op... flot ik når man startede på det i jan.

sorry men sku bare lige af med det før jeg kogte over....

Knus fra Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

ka li ja

det lyder da også helt sygeligt at det skal ta så lang tid at få sit kørekort!!!!
regner da med morten har hans på max et par måneder....

Anmeld

5. august 2008

Tynen

Det kan jeg fandme godt forstå du er sur over!!!
Det er da dybt latterligt!

Og ja, du har fuldstændig ret - Hvem har tid (Og unger med overskud) til den ventetid der er på Borgerservice?!>(

Anmeld

5. august 2008

Tikki

eiiiijjj hvad f.......er det for noget hø - det har jeg da aldrig hørt om, at man selv skal gøre?? Er det ikke kørelæreren, der skal ordne det? Okay nu er det godt nok 12 år siden jeg tog mit, men jeg godkendte da ikke noget. Min kørelærer indgav jeg skulle op til køreprøve...jeg dumpede :$ og måtte op igen og bestod så heldigvis. Men jeg mindes altså ikke der var noget kontor jeg skulle stå skoleret ved (?)

Anmeld

5. august 2008

Lene76

ja jeg troede osse kun det vil ta et par mdr.... men jeg blev klogere:S

når jeg snakker med dem der er ved at ta kørekort hos andre kørelære er det osse kørelæren der ordner det hele det mangler skisme da osse bare, jeg sku osse selv ringe til viborg for at komme på glatbane og ja hva kan jeg sige nu ska jeg bare bestå næstegang hmm når jeg engang får en tid igen(?)

og tak piger fordi i gad og høre på mit brok.....:)

Anmeld

5. august 2008

Tikki

Arrh altså - prøv at presse ham kørelæren lidt, for han kan altså sagtens bestille en køreprøve før. Jeg fik min 2. køreprøve igennem på 1 uge - det ordnede min kørelærer, fordi han havde ondt af mig. Er der ikke også noget med, at du skal have flere køretimer nu så, fordi der er gået for lang tid mellem køretimerne og prøven? Det skal du lige være opmærksom på, for det kan være derfor han trækker den ud ham kørelæreren. Jeg prøvede det faktisk lidt da jeg tog kortet i sin tid (også i Viborg). Jeg fik nogle kørertimer, hvor jeg skulle med ud og lukke heste ud på kørerlærerens farm i min køretid og sådan, så fik lige lidt ekstra timer på den konto.....man skal være lidt om sig, tror jeg med de kørelærere.

Anmeld

5. august 2008

Lene76

jeg tager det i århus hvor jeg bor... og vente tiden på en køreprøve er vild.... ja det siger jo sig selv at når jeg var oppe 1 gang den 10 juli og først ku få tid den 20 aug ( som jeg nu ik har alligevel) Har snakket med en jeg kender ind på borger service og hun siger at det er den nye politireform der gør at der er ventetider.....så jeg kan desværre ik gi ham skylden for ventetiden.... så måske er jeg så heldig at jeg blir færdig før jul hehe:D

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

jeg vil gætte på jeg er den af os der har taget kortet senest...og her i aalborg er det sådan at man betaler, og aflevere kvitteringen til kørelæren, man kan guddødme også indbetale pengene til hende, og så betaler hun/han!

det der mundgaz har jeg lige godt aldrig hørt om før!

det er sgu frækt, dog vil jeg nok lige sige at mit også tog lang tid...ikke fordi jeg overhovedet dumpede, men fordi min fatter gik hen og døde midt i det hele, og derefter var der bare kø kø kø....men formaliteterne var ordnet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.