Weee..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Shibby

Har været ude og løbe lidt

Fik mavebøjet da jeg kom hjem, og er nu tilmeldt slankedoktor. Har betalt for det dyreste så jeg kan få fingerne i en skræddersyet kostplan..Sådan.. Nu prøver jeg..! Der er ikke engang gået en uge med vægtvogterne men jeg magter ikk det skide pointstælleri! Skal have noget helt konkret at gå efter! Nu skal jeg "bare" finde ud af at bruge slankedoktor..hehe.. Peter har desuden sagt at han er frisk på at vi smider alt junk ud så vi er sikre på at jeg ikke blir fristet overhovedet. Han støtter mig 100%

Well.. Det var dag 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

bette

fedt... det betyder bare alt at man har den rigtige støtte hjemmefra..!! held og lykke med det søde

heidi som sidder og spiser jordbær chokolade   ffyyyy

Anmeld

23. oktober 2010

Shibby

Jodbærchokolade..? Nice

Anmeld

23. oktober 2010

twinboys

Pøj pøj

Anmeld

23. oktober 2010

Mussen2

you go girl

Anmeld

24. oktober 2010

Siljesmor

Pøj pøj med det  Det føles så dejligt når man er kommet i gang. Jeg startede med at løbe for præcis 1 år siden og har tabt mig fra 86 til 74 kg. uden nogen væsentlig ændrig i kosten. Men løber så MEGET   Skal ned på 68 kg. inden 1. jan. så har jeg nået mit mål

Anmeld

24. oktober 2010

Shibby

Hvor meget løber du..? Lyder dejligt..74 kg.. Syntes der er langt til de cifre.. Men godt du holder dig kørerne!!

Anmeld

24. oktober 2010

Siljesmor

Altså nu løber jeg 4-5 gange om ugen og alt mellem 5-20 km. Jeg har løbet 3 halv-marathons og 1 hel-marathon i år  - og til næste år har jeg allerede tilmeldt mig 2 marathons - et i foråret, nemlig Paris Marathon, og et i efteråret, Berlin Marathon. Det hele startede bare med at jeg ville tabe mig, og så begyndte jeg stille og roligt at løbe... Så var min søster så fræk at give mig en tilmeldig til BT´s halvmarathon i 30 års fødselsdagsgave  , og den udfordring måtte jeg simpelthen tage i mod, så træningen blev intensiveret og jeg fik rigtig blod på tanden  Er kommet til det punkt nu, at jeg slet ikke kan undvære mine løbeture. De er mit pusterum, hvor jeg slår alt andet fra  Jeg bruger rigtig meget loebesiden.dk hvor man kan lægge program og læse en masse om løb, skader osv..

Ønsker dig alt det bedste, og håber at du kan finde samme glæde ved løb, som jeg fandt

Anmeld

24. oktober 2010

Shibby

haha..Sikke en dejlig søster..!!

Jeg håber..skal bare ha fundet en rute..løber du alene?

Erd et ebdst at have en løbepartner eller at løbe alene?

Anmeld

25. oktober 2010

charlottemor3

jeg er også ved slankedoktor og har tabt mig 5 kg på 2½ mdr MEN jeg er nu hellere ikke alt for god til at lægge det søde helt væk men kæmper og prøver så vidt muligt at følge planen kommer desværre bare til at spise chokolade også og det har været lidt svært her i ferie men starter på en frisk i morgen

Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.