Flot drengetøj - str 86, 92, 98 - sælges billigt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. oktober 2010

bullerbassen

Anne85 skriver:

Du kan få det til 100 kr + porto hvis du er interesseret i at hande idag  Så kan jeg nemlig sende imorgen hvor jeg alligevel skal på posthuset med en masse andet

Det ok - vil gerne købe de 2 par...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Anne85

bullerbassen skriver:

Det ok - vil gerne købe de 2 par...

De er desværre allerede solgt...  Håber vi kan handle en anden gang

Anmeld

24. oktober 2010

bullerbassen

Anne85 skriver:

De er desværre allerede solgt...  Håber vi kan handle en anden gang

Anmeld

24. oktober 2010

A.

Anne85 skriver:

Hej med dig  Jamen jeg har en skjorte fra h&m, en trøje fra patrick, en fleece trøje fra mynimo, et par jeans fra h&m, et par goggingbukser fra h&m og en kasket fra h&m - du kan få det hele for 200 - hvad siger du til det?

kan evt smide det forbi næste gang jeg kommer op i den nordlige bydel (tænker du bor der siden din søn gik i vuggestue der? )

øv at smækkebukser er væk de var seje jo jeg bor lige ved siden af vs hvorfor har i ået flyttet kristian der fra?

Anmeld

24. oktober 2010

Anne85

A. skriver:

øv at smækkebukser er væk de var seje jo jeg bor lige ved siden af vs hvorfor har i ået flyttet kristian der fra?

du er ikke interesseret i resten?

Jamen vi bor jo i Vonsild - så da der blev bygget helt ny institution herude valgte vi, at han selvfølgelig skulle gå i børnehave herude.

Anmeld

24. oktober 2010

A.

Anne85 skriver:

du er ikke interesseret i resten?

Jamen vi bor jo i Vonsild - så da der blev bygget helt ny institution herude valgte vi, at han selvfølgelig skulle gå i børnehave herude.

nej men då meget gerne skrive lige så snart har du noget af kristians tøj til salg kan rigtigt godt li hans tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.