Flot drengetøj - str 86, 92, 98 - sælges billigt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. oktober 2010

Anne85

SpunkenJo skriver:

Øverste billede i str. 86 byder jeg 175 incl pp for det hele undtagen den sorte bluse og kasketten.

Jo

Skal vi sige 200 kr INCL porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Anne85

Missi skriver:

hvor meget har du fået slogt? af tøjet?

Der er ikke noget af det der er solgt endnu... men som du kan se i tråden er der nogle bud  Så det må være først til mølle princippet

Anmeld

24. oktober 2010

Henri84

Hvor meget for begge bukser i 92, smækbukserne i 98 og den grå trøje i 98? Hvis jeg evt selv kan hente det

Anmeld

24. oktober 2010

SpunkenJo

Anne85 skriver:

Skal vi sige 200 kr INCL porto?

Det er iorden

Send mig pb med kontonummer så overfører jeg i aften 200 kr

Anmeld

24. oktober 2010

Anne85

SpunkenJo skriver:

Det er iorden

Send mig pb med kontonummer så overfører jeg i aften 200 kr

Super  Sender en pb med mine oplysninger og så sender du adresse retur  Tak for handlen

Anmeld

24. oktober 2010

Anne85

Henri84 skriver:

Hvor meget for begge bukser i 92, smækbukserne i 98 og den grå trøje i 98? Hvis jeg evt selv kan hente det

Skal vi sige 200?? Jeg kan evt. smide det forbi dig engang imorgen... hvor i Vonsild er det nu du bor?

Anmeld

24. oktober 2010

Henri84

Anne85 skriver:

Skal vi sige 200?? Jeg kan evt. smide det forbi dig engang imorgen... hvor i Vonsild er det nu du bor?

200 er en aftale, vil du have dem overført, eller bare have dem kontant? Jeg bor i Mølleparken, men er ikke helt sikker på jeg er hjemme i morgen..

Anmeld

24. oktober 2010

Anne85

Henri84 skriver:

200 er en aftale, vil du have dem overført, eller bare have dem kontant? Jeg bor i Mølleparken, men er ikke helt sikker på jeg er hjemme i morgen..

Du kan bare overføre dem... kan jeg så ikke bare stille tøjet et sted (bagdør eller hvad ved jeg) hvis du ikke er hjemme?? Det kan du evt lige svare på i en pb... sender lige mine konto oplysninger så kan du også sende den nøjagtige adresse

Anmeld

24. oktober 2010

A.

hej anne hvad har du tilbage i str 98?

Anmeld

24. oktober 2010

Anne85

A. skriver:

hej anne hvad har du tilbage i str 98?

Hej med dig  Jamen jeg har en skjorte fra h&m, en trøje fra patrick, en fleece trøje fra mynimo, et par jeans fra h&m, et par goggingbukser fra h&m og en kasket fra h&m - du kan få det hele for 200 - hvad siger du til det?

kan evt smide det forbi næste gang jeg kommer op i den nordlige bydel (tænker du bor der siden din søn gik i vuggestue der? )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.