Sko/støvler til de små, hvornår er det tid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2008

Tessa85

Mette-Marie skriver:

Oskar går hele tiden nu – kravler kun, hvis han titler (og det gør han endnu - så der er stadigvæk on/off balanceproblemer "GG":P)…og jeg har tænkt på om han skal have andet en ”Dun-futter” på når han er udenfor….Har I købt sko/støvler til de små?? Er det for tidligt endnu?? Og ikke mindst kan I anbefale et godt mærke til meget brede fødder? Nogle der har erfaring med Angulus???

Kh
Mette-Marie og Oskar 14 mdr.
hejsa:) min datter er også 14mdr. og hun har fået et par sko og støvler begge med mærket kangaroos som bare er super hvis du spørg mig, min datter går meget bedere når hun har dem på fordi de gir hende den støtte hun ska bruge om anklerne, jeg fik en ekspedient til at hjælpe med at måle hendes fod og skoen indeni så de passer som de ska for hendes skyld så hun ikk har nogle på der er for store eller små:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Mette-Marie

Hej Alle sammen,
Bassen endte med et par Ecco-støvletter som bare passer perfekt. Det er simpelthen så hyggeligt når han tusser rundt ude i haven samme med katten. Jeg synes bare det går så hurtigt nu:D

Hvor er min baby blevet af???:P

krams:)

Anmeld

7. marts 2008

camillawp1982

Hehe han er blevet en stor dreng nu ;)

Min mor har stadig kvitteringen på mine første sko - og det var Bundgård sko, for de har altid været blandt de bedste børnesko, også i 1982.

MVH Camilla

Anmeld

20. marts 2008

Malene

Min Mads, fik sine første rigtige sko inden han var 1år.
Han gik da han var 10mdr, så var det ligesom på tide at han fik nogen.

Jeg mener først de skal have rigtige sko når de kan gå selv.
Hvilket mine drenge først har fået/får til den tid.
Den mindste kan ikke gå endnu, så ha venter lidt endnu.:)

Anmeld

20. marts 2008

Pia

Da Lærke begyndte og gå , havde hun for det meste alm skindfutter på.
Når hun så var ude, så gav vi hende det på de kalder kravlefutter.
Det er futter/sko i samme stof som flyverdragt. Hun havde så meget glæde af dem.. Og hun kunne sagtens holde varmen selvom hun kun havde futter på inden under.
Og hun kunne sagtens gå i dem, selvom det ikke var rigtige støvler.
Så demkan vi varmt anbeafle.

Mvh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.