Udslæt, HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Astrid P

Kære tøser.
Jeg har lige lagt to billeder på Igroups med Smilsens ble-område. Hun har fået et underligt udslet som jeg lige ville høre om I gad at kigge på og hjælpe mig med at identificere...

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

bette

ville gerne svare men er ik på ig så kan jo ik se det

Anmeld

5. august 2008

ivfmarie

Årh hvor synd for den lille tulle...
Det ligner det udslæt Freja havde forud for hendes skoldkopper 8(
Har Smilla det også indvendigt? For ellers kunne det jo godt se ud som om at det stammer fra en ydre påvirkning... hmmm
Hvordan har hun det? Da Freja havde det var hun rigtig utidig - ikke pga selve udslettet, men pga de efterfølgende skoldkopper.
Jeg tror sgi jeg ville kontakte en doktormand (m/k) - for det ser ikke rart ud :(

Marie - skal ud og løbe lige om lidt, jeg skal bare liiiiiige.... :S

Anmeld

5. august 2008

Louise mortil4

stakkels stakkels lille Freja. Det ligner meget det udslet Lærke og Liv har haft for ca 1 uge siden, jeg smurte det godt med zinksalve, gav ekstra gang tør ble og lod dem ligge uden ble så meget som muligt, det var en værre omgang og det tog noget længere at få væk end hvis det bare var en gang rød numse. Men det er væk nu, jeg ved ikke hva det var så der kan jeg ikke hjælpe dig.

Knus Louise

Anmeld

5. august 2008

LouiseViola

Uha, det ser ikke rart ud :(
Kan det mon være svamp? Hvis det ikke går væk inden for 1-2 dage ville jeg smutte til lægen med hende, for hvis det er svamp kan du få noget creme som får det til at forsvinde i en ruf!

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

har du skiftet bleer? altså mærket? det ser sgu godt nok underligt ud...

jeg ville nok køle det ned med kogte klude!

hvor hurtigt er det kommet?

Anmeld

5. august 2008

Lene76

Hej Astrid

Stakkels frejs, tror du ska ha fat i lægen det ligner svamp min datter dæjede osse med det i en periode men så fik jeg en salve fra lægen og det hjælp i løbet ef et døgn ca så ring til lægen før der kommer mere...

Go bedring med hende:)

(H)Lene

Anmeld

5. august 2008

Astrid P

Tak tøser, jeg ringer til lægen i morgen tidlig. Jeg har ikke skiftet ble-mærke, hun har ikke spist underlig frugt og det er kommet i løbet af natten og er ikke blevet spor bedre idag på trods af masser af bleskift og lufttørring...
Marie - Hun virker heldigvis ikke påvirket af det, kun når jeg (helt forsigtigt) vasker det ved bleskift. Og der er ikke noget at se indvendigt.

Bette - jeg ville ikke lægge billeder ind her, for det er simpelthen nærbilleder af hendes kønsorganer, og det skal ikke ligge her på en offentligt tilgængelig side. Men tak for tanken!

Tak for jeres hjælp

KH Astrid

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

altså Astrid...så må jeg give Lene ret, jeg tror også på det med svamp, selv om jeg aldrig har set det før!

uhhh rigtig god bedring til den lille mus! det der er sgu synd, både for hende og for jer, for det er da ubehageligt når man ikke kan lokalisere og forstå problemet!

Anmeld

5. august 2008

Astrid P

Hej Loggi.
Jeg tror skisme også godt det kunne være svamp... Så jeg må en tur til doktoren i morgen når vi har været i vuggeren for første gang. 8(

KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.