Se, nu står vi i den situation, at vi stadig venter på vuggestueplads til lille Iza. Derfor passer jeg så 2 ekstra børn ud over selvfølgelig Iza, indtil 1. november, hvor jeg igen går på barsel.
Vores 1. prioritet er en lille hyggelig integreret institution, mens vores 2. prioritet er en stor, men god vuggestue. Vi har nu udsigter til at få plads i vores 2. prioritet ca. september/oktober, mens vi først har udsigt til plads i 1. prioriteten engang i december.
Ville I vente på 1. prioriteten og så have Iza hjemme?
Fordelene ved at vente på første prioriteten er, at det er en lille institution med kun 10 vuggetuepladser og 20 børnehavebørn. Det tiltaler os meget, samt at de bruger meget tid på musik...det er lige Iza. Sådanne små steder hænger ikke på træerne i København og derfor er der også meget lang venteliste. Ligeledes skal hun ikke skifte institution igen om 1,5 år, når hun skal i børnehave, men kan blive samme sted, hvis vi venter på denne plads.
Ulemperne er, at hun måske godt kunne trænge til at komme lidt ud. De andre 2 børn, jeg kommer til at passe (har fået nye børn her i august) er 9 måneder og 11 måneder, så de er lidt yngre....får hun nok stimulation af det?? Og kan jeg med stor mave, når jeg går på barsel til november, klare at farte rundt til div. legestuer for at hun skal opleve noget??
Arhh den er simpelthen for svær den her.....Hvad siger I?
Anmeld