Hej alle:P
Jeg kom i en mødregruppe som egentligt har fungeret ok. Ingen skrækhistorier der men synes nu hvor babyerne rigtigt har mulighed for at nyde hinanden - Tjalfe er i dag 9mdr og 3 dage - at nogen i gruppen, vi er 6 mødre, nu vil så småt sætte møderne ned til hver 14 dag eller større intervaller. De argumenterer med at de ikke længere har brug for at mødes så meget og dele erfaringer ligesom i starten, er min fortolkning. Men er mødregrupper så statiske? Kan formålet med mødregruppe ikke forandres over tid?
Jeg synes det er synd! Men min dreng er godt nok også kontaktsøgende Så det farver jo også mit syn på sagen.:D:))
Hvad er jeres erfaringer? Fortæl endelig
Nu har jeg været heldig og kommet i en nogenlunde velfungerende gruppe - tog en lang pause her over sommeren for syntes der gik for meget "konkurrence" i det overfor babyerne - men er der nogen af jer som helt har droppet mødregruppe? Eller fundet alternative grupper?
Jeg i anerkendelse af Tjalfes behov løber venner med børn på dørene, går i Babybio og bliver glad når der er en der gider Tjalfe (han piller i øjne, vipper er et hit i øjeblikket og i mund så forståeligt hvis babyerne ikke gider ham i længden)), på legeplads, til rytmik og vil begynde i legestue i morgen. Så han får da dækket en stor del af behovet. Er bare lidt ærgelig over at en af mine muligheder for dækning af hans behov åbenbart skal forsvinde.
Har spurgt i gruppen om der er andre der er frisk på at blive ved med at ses hver uge men har ikke fået svar endnu. Om det er fordi de ikke mener deres baby har samme behov eller de ikke har fået svaret endnu ved jeg ikke :)
Nå men jeg glæder mig til at høre jeres indspark :D
Anmeld