Hvorfor?! Er fuldstændig tom indeni...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Riksen

Årh nej! Det er jeg frygtelig ked af at høre. Nu har I vist taget jeres del af dårlige oplevelser, så næste gang må være en god en af slagsen.

Jeg sender jer en masse varme tanker med håbet om at det nok skal blive jeres tur engang.

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Mettemus

Årh nej, nej, nej hvor er det bare frygtelig synd for jer! Det er jeg virkelig ked af at høre. Får i tilbudt en eller anden form for udredning nu?
Sender en hel masse kram!!!

Anmeld

22. oktober 2010

Meina

Ejjj, det er jeg frygtelig, frygtelig ked af at høre. At miste er tæt på at være forfærdeligeste man overhovede kan opleve, så jeg håber at du har gode folk rundt omkring, der kan tage sig af dig indtil du kommer ovenpå igen.

Anmeld

22. oktober 2010

betiinsen

er jeg virkelig ked af at læse. er tom for ord, men giver dig en stor

Anmeld

23. oktober 2010

Blyb

Mettemus skriver:

Årh nej, nej, nej hvor er det bare frygtelig synd for jer! Det er jeg virkelig ked af at høre. Får i tilbudt en eller anden form for udredning nu?
Sender en hel masse kram!!!

Tak Mette..

Ja det er virkelig frygteligt. Det bliver ikke nemmere for hver gang vil jeg bare sige!

Ja, vi er nu blevet tilbudt en udredning fordi det er 3. gang det sker. Men de sagde der ville være noget ventetid. Hvad ventetiden er, fik jeg ikke spurgt om. Kunne slet ikke samle tankerne omkring alt den info jeg fik. Troede jo det var løgn, der ikke var noget liv derinde!

Jeg skal til kontrol på fredag. Der må jeg spørge lidt mere ind til det. De tilbød mig også en medicinsk abort, fordi jeg stort set ikke bløder. Men jeg håber det tager til hen over de næste par dage og kroppen selv klarer det. Ellers må jeg jo ty til de pokkers piller.

Sorry, det blev lidt langt..

Anmeld

23. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej hvor er det bare uretfærdigt og hårdt. Det fortjener i da slet ikke.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Sender et stort knus selv om det ikke hjælper så meget. Håber det bedste for jer.

Anmeld

23. oktober 2010

Lisbeth1985

Det gør mig ondt! Livet er virkelig uretfærdigt engang imellem De varmeste herfra

Anmeld

23. oktober 2010

Daydreamer81

Føler virkelig med dig, det er bare det værste at miste. Har selv lige haft en Ma i tirsdags. Man tror det er løgn eller en ond drøm. Ja det fylder virkelig ens hoved, svært at samle sig.

Håber vi begge bliver hurtigt gravide igen, og denne gang bliver den hvor den skal.

Anmeld

24. oktober 2010

Blyb

Daydreamer81 skriver:

Føler virkelig med dig, det er bare det værste at miste. Har selv lige haft en Ma i tirsdags. Man tror det er løgn eller en ond drøm. Ja det fylder virkelig ens hoved, svært at samle sig.

Håber vi begge bliver hurtigt gravide igen, og denne gang bliver den hvor den skal.

Øv hvor er jeg bare ked af at høre, det også er sket for dig.

Ja, det er så svært at sætte ord på det hele. Som du skriver, så føles det hele bare som en ond ond drøm!

Jeg er dog rimelig okay i dag, men det er selvfølgelig ikke til at vide hvordan det hele ser ud i morgen.

Håber snart den er der for dig igen

Anmeld

24. oktober 2010

Blyb

Og endnu en gang tusinde tak til Jer alle for de søde knus og krammere. Det varmer en del!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.