Hvorfor?! Er fuldstændig tom indeni...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Blyb

Vil egentlig ikke så meget med det her, da jeg alligevel er helt tom for ord og tanker..

Er i dag begyndt at abortere for 3. gang. Har været til akut scaning på Riget, da jeg begyndte at bløde let ved middagstid i dag.

Jeg synes bare det hele er så pisse møg uretfærdigt, så jeg slet ikke kan sætte ord på.

Hilsner fra Blyb der troede hun var 9+0 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Dorthe1986

Blyb skriver:

Vil egentlig ikke så meget med det her, da jeg alligevel er helt tom for ord og tanker..

Er i dag begyndt at abortere for 3. gang. Har været til akut scaning på Riget, da jeg begyndte at bløde let ved middagstid i dag.

Jeg synes bare det hele er så pisse møg uretfærdigt, så jeg slet ikke kan sætte ord på.

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige udover at give dig en

Anmeld

22. oktober 2010

Frk.S

Heller ikke så mange ord herfra, bare sådan en:

Anmeld

22. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Du får lige en stor fra mig . 

og en masse rare tanker . 

Anmeld

22. oktober 2010

A&F

Det gør mig ondt. Sender dig et kram

Anmeld

22. oktober 2010

CamillaValby

Blyb skriver:

Det er en forfærdelig situation at stå i. Og ingen ord kan trøste.

Men du får et kææææææææmpe

Anmeld

22. oktober 2010

blomst84

EEEEEJJJJ hvor er det bare SÅ uretfærdigt!!!!!! hvor føler jeg bare meget med dig, har selv oplevet det 2 gange  og det gør så ondt så ondt!! en kæmpe krammer til dig  også får du vel tilbudt en udredning nu hvor det er 3. gang?

Knus Sabrina 

Anmeld

22. oktober 2010

Blyb

Mange tak for Jeres søde varmende krammere..

Anmeld

22. oktober 2010

Blyb

blomst84 skriver:

EEEEEJJJJ hvor er det bare SÅ uretfærdigt!!!!!! hvor føler jeg bare meget med dig, har selv oplevet det 2 gange  og det gør så ondt så ondt!! en kæmpe krammer til dig  også får du vel tilbudt en udredning nu hvor det er 3. gang?

Knus Sabrina 

Ja vi er netop blevet tilbudt en udredning i dag. De var bare SÅ søde de læger der kiggede på mig. Men der er lidt ventetid, men de kan vi godt leve med.

Tak for krammeren..

Anmeld

22. oktober 2010

VictorsMoar

En masssse og en massssssse god karma til jer for at det nok skal lykkedes!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.