ahhh så er begge unger afleveret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2008

ka li ja

fred.... det er hvad her er.. lige indtil i eftermiddag engang!
jeg sad omme ved dp ca 10 min i dag. det var egentlig ikke nødvendigt! han kravlede bare ind og legede, så tog jeg lige en mysser inden jeg gik. det var han sgu ligeglad med.
så det håber jeg bare fortsætter sådan!:D(L)

vi var til 1 års undersøgelse i går, og lægen sagde at vi havde en meget lang slank dreng:D og alt var bare i den fineste orden. dejligt
han er nu 83 cm lang og vejer 10.4 kg - det er også kun 6 cm længere end hvad alexadner var8(!! men ok han har jo aldrig været lille ham arthur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

birgittemarie

Nøøøj, hvordan er sådan en dag helt alene så gået? Var det ikke fedt?!?!?

Dejligt, at han tog det så pænt at komme til DP, den skønne Arthur! (L)

Og hvor er han lang og dygtig til at være det (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

5. august 2008

ka li ja

hihi ja jeg syntes også han er rigtig dygtig til at være lang;)

han er også rigtig dygtig til at kravle ned af sofaen, efterhånden. han har jo kunnet komme der op et stykke tid nu. men så i dag begyndte han at bakke ned også. dejligt!!!

ja det kunne vist ikke ha get ret meget bedre i dp i dag. han havde intet sagt til det. han havde bare hygget sig ;o)

jeg afleverede han halv ni, og hentede ham halv tre.... og han havde kun sovet 1½ time... det er han vandt til at gøre 2 gange om dagen!! han gik også kold før kl 19 her til aften.. er spændt på hvordan i morgen kommer til at gå.. om han er meget træt...

og tak fordi du spurgte søde:)

hvordan går det med min kreation??!! er jo skide nysgerrig efter at hører om det går godt, eller om du er ved at spasse af over dt;)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.