spørgsmål til drengemødrene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

bette

tak for svar piger.. er  glad for jeg ikke er alene om at have sådan en knægt.. 

og tak for forslagene.. vil se om jeg kan vende det lidt 

og evt lige tage en snak med børnehaven om det.. 

og farmand har fået forbud mod at spille voldsomme spil mens mikkel er vågen.. sådan du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

linemus

Ja, det kan være træls at høre på, fordi det rykker nogle grænser ved en. Nej, det lyder ikke unormalt. Han hører så meget både i børnehave og i fjernsynet, og jeg kan snildt nikke genkendende til det fra mine 3 vildbasser, der godt nok ikke alle er drenge, men alle kan skyde og spille død og skære hovederne af hinanden. De forstår ikke meningen med "at være død" på samme måde som os, der måske har oplevet død og bliver berørt af at høre dem tale på den måde. Og du kan heller ikke forvente han skal forstå, hvad det gør ved dig, før om et par år måske. Prøv at ignorer det og leg noget andet

Knus Line

Anmeld

22. oktober 2010

bette

linemus skriver:

Ja, det kan være træls at høre på, fordi det rykker nogle grænser ved en. Nej, det lyder ikke unormalt. Han hører så meget både i børnehave og i fjernsynet, og jeg kan snildt nikke genkendende til det fra mine 3 vildbasser, der godt nok ikke alle er drenge, men alle kan skyde og spille død og skære hovederne af hinanden. De forstår ikke meningen med "at være død" på samme måde som os, der måske har oplevet død og bliver berørt af at høre dem tale på den måde. Og du kan heller ikke forvente han skal forstå, hvad det gør ved dig, før om et par år måske. Prøv at ignorer det og leg noget andet

Knus Line

vil jeg prøve idag har vi spillet fodbold istedet.. og da han ville skyde mig snakkede jeg om noget andet.. 

Anmeld

22. oktober 2010

ka li ja

lige netop i dag har vi været ude ved moster og der sad moster og alexander og tegnede kjoler på nogle bratz modeller tror jeg det var. og lige pudselig siger arthur: der skal også være noget blod moster!! så hun gik pænt i gang med at tegne blod på den stakkels pige jeg tager det altså ikke så tungt

Anmeld

24. oktober 2010

Muffinmus

nej, så voldsom er William ikke. Han kan godt skyde med en pind, men  så bliver det vist heller ikke mere voldsomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.