spørgsmål til drengemødrene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

bette

Hvordan leger jeres juli drenge? 

jeg synes godt nok at mikkel leger ret voldelige lege.. altså alt skal skydes og dør og bløder og sådan.. 

fx her den anden dag hvor vi kørte i bil begynder knægten at snakke om at køre andre børn ned så de bløder og dør.. 

synes godt nok det er lidt for meget.. ved ikke om det er noget han lærer i børnehaven... det er ihvertfald ikke noget vi har lært ham.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Susan1978

uha ja det lyder da ret voldsomt.

Emil leger slet ikke sådanne voldsomme lege.

han er mere til biler og Ea.. så alt hvad Ea gør, gør han også.

De leger meget restaurent ovenpå, ellers bare vilde søskende lege, hvor de "slås"..... huj hvor de larmer. 

jeg må indrømme, jeg er ik meget til børn leger med våben og fægter med sværd osv..  jeg ved godt man ikke kan komme uden om det og det er ganske naturligt for drengebørn. (men ej hvor jeg ikke synes det er rart)

Emil har derfor heller ik sådan noget legetøj.

Men det lyder heller ik til at, det er det Mikkel leger, har du spurgt ham om han ved hvad det betyder? nogen gange tror jeg også bare de siger noget de har hørt, men ikke ved hvad betyder.

Anmeld

21. oktober 2010

bette

Susan1978 skriver:

uha ja det lyder da ret voldsomt.

Emil leger slet ikke sådanne voldsomme lege.

han er mere til biler og Ea.. så alt hvad Ea gør, gør han også.

De leger meget restaurent ovenpå, ellers bare vilde søskende lege, hvor de "slås"..... huj hvor de larmer. 

jeg må indrømme, jeg er ik meget til børn leger med våben og fægter med sværd osv..  jeg ved godt man ikke kan komme uden om det og det er ganske naturligt for drengebørn. (men ej hvor jeg ikke synes det er rart)

Emil har derfor heller ik sådan noget legetøj.