Kejsersnit, mor imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

dollygirl

loppen82 skriver:

Okay... skønt.

Bare det var mig.

Held og Lykke med den forestående fødsel selvom det er kejsersnit.

tusind tak

Hvor langt er du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

loppen82

er desværre ikke gravid.

har en lille trold på 1½ år, men vil rigtig gerne ha en mere.

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

loppen82 skriver:

er desværre ikke gravid.

har en lille trold på 1½ år, men vil rigtig gerne ha en mere.

orh okay

Men krydser finger for i får en mere bebs

Anmeld

21. oktober 2010

Dictes mor

Du er gammel nok til selv at få børn, så er du også gammel nok til selv at bestemme, så det er din sag og din sag alene, plus der er da ingen grund til at være bange for sin mor.

Anmeld

21. oktober 2010

loppen82

lillepuller skriver:

orh okay

Men krydser finger for i får en mere bebs

Ja gør jeg os... men har 3 i forvejen og kæresten er ik helt med på en mere.

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

loppen82 skriver:

Ja gør jeg os... men har 3 i forvejen og kæresten er ik helt med på en mere.

uha en dejlige stor familie .. jeg vil også ha mange børn .

Anmeld

21. oktober 2010

Svei

lillepuller skriver:

Jeg har angst for fødslen og har været meget skræmt siden jeg var lille .. og har snakket med lægerne om det og de godkender det da de kan se hvor skræmt jeg er .

Men min mor ved intet om at jeg skal ha kejsersnit og hvis hun finder ud af det , går hun amok , det ved jeg ..

Hun er imod sådan noget selvom hvor skræmt jeg er .. aner ikk hvordan jeg skal skjule det og hvordan jeg skal sige det efter fødslen.

Men hvad har din mors mening med dit valg at gøre...det kommer vel ikke hende ved?

Anmeld

22. oktober 2010

dollygirl

Jbk skriver:

Men hvad har din mors mening med dit valg at gøre...det kommer vel ikke hende ved?

Det bare at hun har altid bestemt og fået tingene efter hendes hovede og hvis fødslen ikke bliver på den naturlig måde så vil hun blive ked af det og sige at det ikke godt for barnet og alt sådan ...

Hun er også bekymret for operationen ..

Anmeld

22. oktober 2010

Fleur07

Ikke for at skal lyde grov, men hun var vel ikke med til at bestemme hvordan du skulle blive gravid. Så mon ikke hun brude holde sig lidt i baggrunden og du ska lære at sige fra.

Du skal til at stifte din egen familie, så skal du også kunne tage din egne meninger, samt bestemme hvordan og hvorledes du vil have det.

Ja undskyld mig!

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

lillepuller skriver:

Det bare at hun har altid bestemt og fået tingene efter hendes hovede og hvis fødslen ikke bliver på den naturlig måde så vil hun blive ked af det og sige at det ikke godt for barnet og alt sådan ...

Hun er også bekymret for operationen ..

Du er en voksen kvinde der skal være mor....du må da virkelig løsrive dig fra din egen mor og det er vidst ikke for tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.