Kejsersnit, mor imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

dollygirl

Jeg har angst for fødslen og har været meget skræmt siden jeg var lille .. og har snakket med lægerne om det og de godkender det da de kan se hvor skræmt jeg er .

Men min mor ved intet om at jeg skal ha kejsersnit og hvis hun finder ud af det , går hun amok , det ved jeg ..

Hun er imod sådan noget selvom hvor skræmt jeg er .. aner ikk hvordan jeg skal skjule det og hvordan jeg skal sige det efter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

SoffiLine

Har hun slet ikke ret til! Det er dig, din fødsel og dit barn det handler om & hvis det er det bedste for dig - så burde hun være glad på dine vegne.

Og når lægerne siger god for det, er det jo ikk fordi det er skidt for dig.

Anmeld

21. oktober 2010

loppen82

lillepuller skriver:

Jeg har angst for fødslen og har været meget skræmt siden jeg var lille .. og har snakket med lægerne om det og de godkender det da de kan se hvor skræmt jeg er .

Men min mor ved intet om at jeg skal ha kejsersnit og hvis hun finder ud af det , går hun amok , det ved jeg ..

Hun er imod sådan noget selvom hvor skræmt jeg er .. aner ikk hvordan jeg skal skjule det og hvordan jeg skal sige det efter fødslen.

Ska din mor med til fødslen?

Hvis ikke kan du jo fortælle at der var nogen komplikationer og derfor tog de den lille ved Kejsersnit.

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

SoffiLine skriver:

Har hun slet ikke ret til! Det er dig, din fødsel og dit barn det handler om & hvis det er det bedste for dig - så burde hun være glad på dine vegne.

Og når lægerne siger god for det, er det jo ikk fordi det er skidt for dig.

I know .. men hun har altid fået hendes vilje og nu skræmmer det mig hvordan hun vil tage når hun får det at vide .. har bare tænkt mig og ikk fortælle hende noget indtil de går igang med operationen så siger jeg det lige inden .

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

loppen82 skriver:

Ska din mor med til fødslen?

Hvis ikke kan du jo fortælle at der var nogen komplikationer og derfor tog de den lille ved Kejsersnit.

hendes ønske er at komme med .. men selvom det er hendes første barnebarn så kan jeg desværre ikk gør hende glad ..

Men ja har tænkt det samme som det du siger .. men hvis hun spørger dem fra sygehuset om hvorfor jeg fik kejsersnit , tror du de siger det til hende så?

Anmeld

21. oktober 2010

loppen82

lillepuller skriver:

hendes ønske er at komme med .. men selvom det er hendes første barnebarn så kan jeg desværre ikk gør hende glad ..

Men ja har tænkt det samme som det du siger .. men hvis hun spørger dem fra sygehuset om hvorfor jeg fik kejsersnit , tror du de siger det til hende så?

Du ka bede dem om at lade være. Bare forklar dem at de ikke vil ha at hun ska vide det. Snak med sygehuset eller din jordemoder så kan de skrive det i papirerne

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

loppen82 skriver:

Du ka bede dem om at lade være. Bare forklar dem at de ikke vil ha at hun ska vide det. Snak med sygehuset eller din jordemoder så kan de skrive det i papirerne

okay tror jeg gør det så ..

Anmeld

21. oktober 2010

loppen82

lillepuller skriver:

okay tror jeg gør det så ..

Håber du ka få lidt ro på nu så du ik spekulere på det hele tiden.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

loppen82 skriver:

Håber du ka få lidt ro på nu så du ik spekulere på det hele tiden.

Hvor langt er du henne?

jo tak det samme håber jeg .

Jeg er i uge 37+3

Anmeld

21. oktober 2010

loppen82

lillepuller skriver:

jo tak det samme håber jeg .

Jeg er i uge 37+3

Okay... skønt.

Bare det var mig.

Held og Lykke med den forestående fødsel selvom det er kejsersnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.