Hvor er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Loggidut

jeg sidder her klokken halv ni om morgenen, og ved jeg om få minutter skal rejse mig og knokle til blodet springer af mine negle!

og her er bare helt tomt...jeg mangler input!

sloggi, nu uden liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

Astrid P

Lige her, Loggi... Lige her!

Anmeld

5. august 2008

Susan1978

er her også.. er såååå træt.. at jeg ik gider gå igang med arbejdet.. :-o

Anmeld

5. august 2008

ka li ja

jeg er her også lige kort varigt! jeg skal ha udrettet noget i dag, nu hvor der ingen forstyrelser(udover morten) er...
vores køkken ligner lort igen!! på bare 2 dage, er der sprunget en bombe!!, ja og så er der jo altid alle de der lorte smårting som ligger og flyder over alt!

Anmeld

5. august 2008

Lise

Jeg er her... endelig kommet frem på job efter at have cyklet 11 km i direkte modvind - pyh, det var hårdt!

Anmeld

5. august 2008

ka li ja

Lise skriver:

Jeg er her... endelig kommet frem på job efter at have cyklet 11 km i direkte modvind - pyh, det var hårdt!

føj!!!!!

Anmeld

5. august 2008

Mikkelmusen

jeg troede du havde masser at lave? har du ikke mega travlt med brylluppet? :D(L)

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

ark, jo...for fanden, nu har jeg lige lavet maleriet som folk skal skrive på...så noget får jeg da fra hånden, men det er godt nok svært at overskue efterhånden, og det bryllup fylder bare alt i mit lille sind!

Anmeld

5. august 2008

Mikkelmusen

hvis du betaler for transporten skal jeg med glæde underholde dig og hjælpe med rengøring og forberedelse. (L)

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

du er min øjesten (L)

hvis jeg havde pengene på kontoen havde jeg sgu fået dig hentet herop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.