Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg spurgte min kæreste om vi skulle forloves (ikke giftes kun ring på af forlovelse) ved at jeg skrev i ankelhøj sne spørgsmålet... Sørgede for at spørgsmålstegnet endte foran Fætter BR da han er fan af modelbiler, satte mig på knæ deri med ringen i hånden...
Det var meget specielt for os da sne har været et element der har fulgt udviklingen af vores forhold i starten...
Første date var der en lille bitte snebyge, da jeg startede med at flytte mine ting ind var der en større snebyge... og ja da jeg sad på knæ var der sørme samme aften en stor snestorm over Dk.. utrolig fortryllende at se på sammen gennem vinduet...
Så find noget der har været en rød tråd i Jeres forhold af en slags og brug det... kunne være en bestemt farve, et bestemt sted eller et bestemt vejr..
Overvej også hvem der skal overvære det eller om det bare skal være Jer to alene... hvis du ikke er alt for genert er der jo en del der bruger resturanternes desserter til ringe m.v....
Synes det er svært uden at kende dig personligt... hvis det var min veninde så ville min idé være at hun skulle få børnene på arbejdet til at lave skilte og så få dem med på ideen.. hendes fyr er en kollega og de mødtes på jobbet grundet hun blev forflyttet... Hun har følt det som om der var en grund til hvorfor det lige blev den fritidsordning hun endte i og så mødte hun en fyr der gør hende superglad og virkelig har åbnet hende op igen efter et par hårde nederlag...
Så hvis du har veninder eller I har fælles venner (hankønsvenner f.eks.) der kan tie stille med det så er mit bedste bud at spørge dem ad for ideer... ofte ved gutterne om han f.eks. også har de samme tanker om Jeres forhold og om han ser tingene der knytter Jer på samme måde...
Anmeld