Fri til ham - Gode ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.841 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger sig selv

Nogen som har gode ideer til et frieri?

Har ledt og ledt men ikke fundet det perfekte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv

Nogen som har gode ideer til et frieri?

Har ledt og ledt men ikke fundet det perfekte.

Har overvejet at spørge hans forældre om hans hånd - bare sådan lidt i sjov. Men er det helt skørt?

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er der virkelig ikke nogen som vil dele nogle ideer med mig?

Anmeld

22. oktober 2010

A&F

Hmm jeg er meget traditionelt anlagt, og ser helst at manden frier.  Men der er skam intet galt i, at en kvinde frier. Kan ikke forestille mig, hvordan du skulle fri til ham. Måske overraske ham under en middag eller en aftentur? Jeg ved det virkelig ikke. Men den med at bede forældrene om hans hånd lyder lidt skørt i mine ører.

Anmeld

22. oktober 2010

Er det er noget med at kvinder kun 'må' fri på skudår!?

Stine og Lisa.

Anmeld

22. oktober 2010

Bare mig..

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Ja, det har jeg også hørt noget om engang, men om der er noget med det, ved jeg ikke

Held og lykke med frierriet.. Jeg har desværre ikke lige en tanke om hvordan, men lav da lige en opdatering på hvordan du gjorde

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Ja i gamle dage var det måden hvorpå en kvinde kunne fri, hvis hun da skulle finde på sådan en underlig ide

Anmeld

22. oktober 2010

bette

hvad med at sende ham afsted efter et eller andet han skal handle ind og når han så kommer hjem har du lagt rosenblade hele vejen fra døren til fx sove værelset.. 

eller måske hen til et bord med sterinlys

uhh eller lav sådan en hygge krog med puder og tæpper og så sterinlys omkring og så skal du ligge der og vente på ham  

eller eller inviter ham ud og spise og fri der...

eller giv ham et glas champange og put en ring deri.. men pas på han ikke sluger den hehe..

eller lav en kage hvor der står "vil du gifte dig med mig?" 

eller ja jeg kunne sku blive ved i en stor pærevælling..

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

hvad med at sende ham afsted efter et eller andet han skal handle ind og når han så kommer hjem har du lagt rosenblade hele vejen fra døren til fx sove værelset.. 

eller måske hen til et bord med sterinlys

uhh eller lav sådan en hygge krog med puder og tæpper og så sterinlys omkring og så skal du ligge der og vente på ham  

eller eller inviter ham ud og spise og fri der...

eller giv ham et glas champange og put en ring deri.. men pas på han ikke sluger den hehe..

eller lav en kage hvor der står "vil du gifte dig med mig?" 

eller ja jeg kunne sku blive ved i en stor pærevælling..

Ihh tak. Det skal ihvertfald være en overraskelse.

Jeg har også overvejet at lave en kage til ham - som en ring, og så spørgsmålet. Han elsker mine kager nemlig.

Ellers har jeg tænkt på at lave en scrapbog om vores tid sammen, og så en side til sidst med det store spørgsmål.

Det har jeg hørt om før, og synes det er en sød ide, men måske bedre til en kvinde?

Anmeld

22. oktober 2010

bette

min mand siger du skal lave en lækker middag til ham og hive ham med op i soveværelset og give ham en guffer.. og lige inden han kommer skal du spørge om han vil gifte sig med dig.. haha så kan han jo ikke sige nej.. for så bliver han jo ikke færdig.. lol

haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.