Øv altså er bare tudefærdig lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Joan ( Smallie )

Jeg har så ondt i mit bækken at jeg er blevet nød til at melde mig syg på arbejde i morgen og komme afsted til fyse.

Jeg er ret bange for jeg har fået bækkenløsning og jeg er sku kun godt 11 uger henne. Så det kan det gå hen og blive en lang kamp den her gang.

Jeg bliver tosset i hovedet hvis jeg skal gå hjemme ind til den lille ny kommer:(

Til jer der havde bækkenløsning da i var gravide hvordan klaret i det?

(H) Joan som er ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Plysbjørnen

øv hvor surt at gå og have så ondt... har aldrig selv haft bækkenløsning, men kan forestille mig at det ikke er rart... Håber på det bedste for dig...

Betina

Anmeld

4. august 2008

Grynt

hej Joan, din stakkel (H) Har heldigvis aldrig selv haft BL men af dem som jeg kender har fys været super. 2 i min IRL mg har haft det og de blev henvist til noget svømning ude på sygehuset af deres læge. De har snakket om, at hvis det ikke havde været for den svømning så var de ikke sikker på, at de overhovedet kunne gå eller bevæge sig. Måske det var noget for dig??

Tag et par panodiler og put dig på sofaen

Tina (H)

Anmeld

4. august 2008

Tynen

Stakkels dig, Joan!

Håber fyssen lige kan fixe dit bækken så du slipper for smerterne!

God bedring.. Øh, hvis man da kan sige det?!!(?)

Anmeld

4. august 2008

LouiseViola

Hej Joan
Jeg havde bækkenløsning da jeg var gravid anden gang, og der er desværre ingen behandling som sådan :(
Din fys. kan give dig råd og vejledning og et bækkenbælte, som kan aflaste dit bækken, men ellers er det bare at tage den med ro, for nu mere du overbelaster dit bækken nu værre bliver det.

Anmeld

4. august 2008

Anja

Hvordan føles bækkenløsning ???

Anmeld

4. august 2008

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har så ondt i mit bækken at jeg er blevet nød til at melde mig syg på arbejde i morgen og komme afsted til fyse.

Jeg er ret bange for jeg har fået bækkenløsning og jeg er sku kun godt 11 uger henne. Så det kan det gå hen og blive en lang kamp den her gang.

Jeg bliver tosset i hovedet hvis jeg skal gå hjemme ind til den lille ny kommer:(

Til jer der havde bækkenløsning da i var gravide hvordan klaret i det?

(H) Joan som er ked

jeg har døjet hver eneste gang...og det er et helvede...jeg har intet trøstende at fortælle dig, sorry, men jeg ville nok snakke med min læge, og få fundet en løsning, for en ting er sikkert, er du begyndt med bækkenløsning, så er der kun en vej, afslapning afslapning afslapning!

du får et trøstende knus fra mig, lige med det samme...for det gør sgu bare så ondt!

Anmeld

5. august 2008

mor til en del

Kæreste Joan.

Jeg håber at det har hjulpet dig lidt at være hos fys. hvis du da ellers kom afsted.

Jeg har den sidste uge haft ondt i lænden eller noget i den retning, jeg synes det er en underlig smerte, og et udefinertbart sted det gør ondt, og jo mere jeg laver jo værrer bliver det.. er det sådan BL føles eller hvordan er det?

NÅ nu tog det lige en drejning, men masser af ynk til dig, jeg håber det er noget helt andet, så du snart er klar til kamp igen.....

Lisbeth.

Anmeld

5. august 2008

ka li ja

jeg havde det!

jeg kom til fys, i vand, på sygehuset, det var dejligt at kunne bruge kroppen uden der gjorde ondt både for og bag...
jeg havde ondt i lænd, og det trk ned i balderne og så i skambenet!!

jeg skulle sørge for IKKE at sprede mine ben, IKKE at sidde med benene over kors, IKKE stå og læne på det ene ben kun. stå og sidde varrieret, og lige så snart det gjorde ond mere end det plejede, så skulle jeg komme noget varmt på for at lindre.
så jeg købte sådan en ris pose, som kan komme i mikroen. dejligt ;o)

kom afsted til fys og hør hvad hun siger;)
og god bedring

ps(gid det var mig.. altså der kunne få lov til at gå hjemme... lææænge endnu)

karina - som begynder i det virkelige liv på mandag!!!! ad ad ad ad ad

Anmeld

5. august 2008

Joan ( Smallie )

Tak tøser Jeg ringet til fyse idag og de har først tid mandag så må vente ind til da og er jo så også blevet nød til at ringe ind på arbejde og sige at jeg ikke kommere mere inden jeg har ferie :'(. For at være helt ærlig så tror jeg ikke jeg kommer tilbage til arbejde igen:( Og ka li ja jeg vil heller på arbejde og være rask end jeg vil gå her hjemme og have ondt men forstår godt hvad du siger til mig;) Tror det er godt nok Niels lige er nede ved mormor og morfar så jeg kan få slappet ordenlig af. Men gud hvor jeg savner ham(L) Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.