Cykel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

saxa

Yasmin fik en balancecykel i 2års fødselsdagsgave og det var et HIT Hun lærte med det samme at suse rundt på den, og er nu super dygtig til at køre på den overalt og styre den op og ned ad bakker.. Dog har hun også en tre-hjulet cykel som hun også sagtens kan cykle på.. Så umiddelbart sys jeg ikke det er for tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

twinboys

hc=k skriver:

Hej piger.

Jeg har tænkt meget på sådan noget som Cykel til børn.
Min dreng bliver 2 til marts og så kunne jeg måske godt tænke mig at han skulle have en cykel, men er det aaaalt for tidligt??

Jeg tænker sådan en med støttehjul og altså ikke sådan en med lad..

Du skal vælge løbecykel og springe den med støttehjul over

Anmeld

21. oktober 2010

Shoppingmor

Vores søn på 5 år, fik en trehjulet cykel i 2års fødselsdagsgave af manden og jeg, selvom farmoren i sin tid foreslog en løbecykel. Sidenhen fik sønnike så til sin 4 års fødsesldag en rigtig 2 hjulet cykel (med støttehjul), men for søren hvor var det svært for ham at lære at cykle uden støttehjulene (han lærte det først da han var over 4,5 år).

Vores datter valgte vi derimod at købe en løbecykel til da hun fyldte 2, og hun lærte lynhurtigt at bruge den - dog har hun vist ikke helt fanget det med pedalerne på en almindelig cykel, kan jeg se...men hvorom alting er, så håber og tror vi at hun pga. løbecyklen hurtigere vil lære at køre på en 2hjulet  

Glemte lige at sige, at vi faktisk valgte at købe en løbecykel til sønnike også i foråret, så han ligesom kunne få balance-fornemmelsen, og det var vist ret udslagsgivende i forhold til at at turde cykle uden støttehjul på sin store cykel

Anmeld

21. oktober 2010

millesofie

hc=k skriver:

Hej piger.

Min dreng bliver 2 til marts og så kunne jeg måske godt tænke mig at han skulle have en cykel, men er det aaaalt for tidligt??

det er da ikke for tidligt, det er da nu han skal øve sig

min marcus-emil kunne selv køre på cykel uden støtteben da han var lidt over 2år og det var noget han lærte sig selv, der var ingen pres herfra

så ta du ud og køb en cykel det er aldrig for tidligt at prøve

Anmeld

21. oktober 2010

KarinaIda

hc=k skriver:

Hej piger.

En alm cykel er for tidligt.. Men en winters 3- hjulet eller en løbecykel, ville jeg sige du godt kunne gøre... Vores datter fik sådan en 3-hjulet i fødselsdagsgave for 2 mdr siden da hun blev 2 år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.