Cykel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

hc=k

Hej piger.

Jeg har tænkt meget på sådan noget som Cykel til børn.
Min dreng bliver 2 til marts og så kunne jeg måske godt tænke mig at han skulle have en cykel, men er det aaaalt for tidligt??

Jeg tænker sådan en med støttehjul og altså ikke sådan en med lad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

bøgelund

hc=k skriver:

Hej piger.

Min dreng bliver 2 til marts og så kunne jeg måske godt tænke mig at han skulle have en cykel, men er det aaaalt for tidligt??

hvad med en løbecykel?  

Hvis jeg forestiller mig min niece, på 2½ med en cykel, kunne jeg ikke helt forestille mig, at det ville ende godt. =/ men børn er jo forskellige.. jeg syns de der løbecykler er genialle, os for ballancen. Inden de skal ud på en "rigtig" cykel.. 

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

hc=k skriver:

Hej piger.

vi har lige købt en winther 3 hjulet til vores søn i 2 års fødselsdags gave

Glæder mig til at se hvordan han reagerer på den, men han elsker cykler så han skulle da lige prøve sådan en.

Anmeld

21. oktober 2010

Karina84

Jeg ved at løbecyklen var et hit hos min nevø og den er super god til når de skal lære at cykle rigtigt!  Lillebroderen er 2 år, og jeg er ikke helt sikker på at han bruger eller er klar til den endnu, men jeg vil helt sikkert foretrække den, frem for en trehjuler eller en med støttefod.

Anmeld

21. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic fik sin balance/løbecykel inden han fyldte 2 og han suser rundt på sin.

Den gør at de meget bedre finder balancen og derved senere faktisk kan starte uden støttehjul. 

Stod nemlig selv længe med den udgave med pedal'er og støttehjul + den uden. Ham i forretning sagde og mente vi fik mere gavn af denne han har nu. Fordi han lærer meget mere. Han tager den ned til dp hver dag og hjem igen.

Dog med cykelhjelm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

bøgelund

Karina84 skriver:

Jeg ved at løbecyklen var et hit hos min nevø og den er super god til når de skal lære at cykle rigtigt!  Lillebroderen er 2 år, og jeg er ikke helt sikker på at han bruger eller er klar til den endnu, men jeg vil helt sikkert foretrække den, frem for en trehjuler eller en med støttefod.

nemmerlig.  

mine niecer har også brugt deres rigtig meget. 

Anmeld

21. oktober 2010

h_bernie

Jeg tror også løbecykel vil være rigtig godt. Vi købte en da vores søn fyldte to og hans balance er blevet totalt god. Man siger at de kan gå direkte fra løbecykel til cykel uden støttefod, fordi de har fået så god balance.

Anmeld

21. oktober 2010

h_bernie

h_bernie skriver:

Jeg tror også løbecykel vil være rigtig godt. Vi købte en da vores søn fyldte to og hans balance er blevet totalt god. Man siger at de kan gå direkte fra løbecykel til cykel uden støttefod, fordi de har fået så god balance.

Øhh mente støttehjul

Anmeld

21. oktober 2010

Heidi B

Løbecykel.....

Mine drenge fik løbecykler før de blev 2 år, og de cyklede på rigtige cykler, uden støttehjul lige efter de blev 3 år.

Kan kraftigt anbefale løbecyklen.....

Nu er de fire, og cykler rigtig godt på deres alm cykler, dog mangler Mikkel at lærer at bremse med pedalerne.... Det er åbenbart for svært for ham....

Anmeld

21. oktober 2010

hc=k

Jeg har bare en ide om at min søn hurtigt stikker af på sådan en løbecykel. Han er hurtig til at stikke af nu og med sådan en kan han jo gøre det endnu hurtigere. Tænkte bare at sådan en med pedaler måske kunne sænke ham lidt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.