99 online på baby pt... og hvad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Annesofie.

twinboys skriver:

lyder da også fedt... Hvad skal du ud at shoppe??? jeg vil med elsker at shoppe

min mor, mine 2 søster og nevø + mig skal til århus (hvilket SJÆLDENT sker da vi bare laaannnnggggt væk) og ose vi kører ikke efter noget specielt bare ikea(for første gang ..wee) bazar vest, bruuhns og strøjet. bare ned og bruge opsparingen på det kan falder over ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

twinboys

Annesofie. skriver:

min mor, mine 2 søster og nevø + mig skal til århus (hvilket SJÆLDENT sker da vi bare laaannnnggggt væk) og ose vi kører ikke efter noget specielt bare ikea(for første gang ..wee) bazar vest, bruuhns og strøjet. bare ned og bruge opsparingen på det kan falder over ;D

misundelig ja ja ja ja...

god tur og kom så i seng

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Ved faktisk ikke, hvorfor jeg ikke sover.

Måske jeg stresser en lille smule? Skal have pakket til en lille mini-ferie hos mine forældre sammen med Albert og jeg er kun halvvejs. Bliver hentet imorgen, men skal også lige forbi Tivoli med mødregruppen og hygge.

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Ved faktisk ikke, hvorfor jeg ikke sover.

Måske jeg stresser en lille smule? Skal have pakket til en lille mini-ferie hos mine forældre sammen med Albert og jeg er kun halvvejs. Bliver hentet imorgen, men skal også lige forbi Tivoli med mødregruppen og hygge.

Ahhhrrrmen kan du så komme i seng og god tur imorgen... jeg hopper også til køjs nu... nat ant sov godt

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

twinboys skriver:

Ahhhrrrmen kan du så komme i seng og god tur imorgen... jeg hopper også til køjs nu... nat ant sov godt

Tak, i lige måde!

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Tak, i lige måde!

øøøhhh jo tak nu kan jeg jo ikke en gang stave til nat nat så nu må jeg hellere lukke ned... nat nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.