Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor sidder i stadig herinde???
Alle andre er gået i seng...
Nu vil jeg hoppe af og ind og sove..
Nat nat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Hvorfor sidder i stadig herinde??? Alle andre er gået i seng... Nu vil jeg hoppe af og ind og sove.. Nat nat
ok så hoppede 9 af godnat til dem...
Jibbe skriver: Fordi jeg ikke kan sove, selvom jeg virkelig burde :-)
Fordi jeg ikke kan sove, selvom jeg virkelig burde :-)
lyder som mig... men er også født som et b-menneske...
twinboys skriver: lyder som mig... men er også født som et b-menneske...
Jibbe skriver: Ja før jeg blev moar kom jeg først hjem fra arbejde nu her på denne tid og det sidder stadig lidt i mig. Vil også helst sove læææænge men det er Frej ikke med på pt. Godt hans far kommer hjem i morgen og aflaster :-)
Ja før jeg blev moar kom jeg først hjem fra arbejde nu her på denne tid og det sidder stadig lidt i mig. Vil også helst sove læææænge men det er Frej ikke med på pt. Godt hans far kommer hjem i morgen og aflaster :-)
smiler jeg nyder også min ferie... men sove længe imorgen er en by i Rusland
Majbritt
jeg skal ud og shoppe imorgen og skal køre hjemmefra kl 6 men kan ikke sove fordi jeg er SÅ spænd på den dejlige dag..
Annesofie. skriver: jeg skal ud og shoppe imorgen og skal køre hjemmefra kl 6 men kan ikke sove fordi jeg er SÅ spænd på den dejlige dag..
lyder da også fedt... Hvad skal du ud at shoppe??? jeg vil med elsker at shoppe
twinboys skriver: smiler jeg nyder også min ferie... men sove længe imorgen er en by i Rusland Majbritt
Jibbe skriver: Ja puha det ser også ud til der er gang i dine to skønne drenge :-) nu vil jeg prøve at sove. Frej har endda allerede sovet siden halv ti så jeg er allerede laaangt bagud med søvnen i forhold til ham :-) sov godt når du kommer så langt :-)
Ja puha det ser også ud til der er gang i dine to skønne drenge :-) nu vil jeg prøve at sove. Frej har endda allerede sovet siden halv ti så jeg er allerede laaangt bagud med søvnen i forhold til ham :-) sov godt når du kommer så langt :-)
Jeg hopper også af nu så nat nat til dig søde ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128