Anbefal en øjencreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Mette.

Rosa skriver:

Fedt - jeg er ret glad for origins, så det er super! Kan du huske prisen?

Det er også et super lækkert.

Ja, jeg har lige været i matas i dag, hvor den stod til 275 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mettemus

Rosa skriver:

Tak for svaret,  - kan du mon huske prisen på denne vidundercreme?

Hmmm... ikke præcist, men ca. 200-300 kr? Det virker lidt fjollet for så lille en mængde, men man bruger jo heller ikke særlig meget

Anmeld

21. oktober 2010

BechHannibal

- Kigger lige med her

Jeg har kun prøvet en gele fra bodyshop og synes ikke den er noget specielt

Så tror jeg vil prøve den fine fra origins som i anbefaler

Anmeld

21. oktober 2010

Miamaja

Jeg har en kosmetolog veninde i danmark, som privat anbefaler en ganske enkelt NIVEA creme . som folge af sin uddannelse, er dyre cremer ikke andet end tilsatning af div. parfymer og andet stads huden ikke har brug for og der er intet der viser at det skulle vaere bedre.

Dvs. det bedste for huden og omkring ojnene er en saa enkel hudcreme som mulig uden parfyme

Jeg kobte Creme De La Mer og den er ligesaa god som Nivea. Jeg eeelsker NIVEACrème de la Mer

Anmeld

21. oktober 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Jeg er meget glad for Ole Henriksen, fordi den er uden parabener og alt det andet skrammel!! Med "skrammel" og parabener, der er Helena Rubinstein uden undtagelse en af de bedste øjencremer der findes, synes jeg. Og jeg synes jeg har prøvet mange. Dernæst er Chanels god! 

Jeg køber altid mine cremer på www.lookfantastic.com!!  Det er MEGET billigere end i butikkerne!

Held og lykke!!

Jeg æææælsker Chanels øjencreme.. Har den i små prøver fra Matas, og den er så god!

Jeg ved godt det er i en helt anden klasse, men hvad med Decubal? De skulle også lave en god øjencreme. Jeg har da smurt adskillige ældre fruer med det, under øjnene.. Det har taget små rifter etc... Har ikke prøvet det på egen hud!

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg æææælsker Chanels øjencreme.. Har den i små prøver fra Matas, og den er så god!

Jeg ved godt det er i en helt anden klasse, men hvad med Decubal? De skulle også lave en god øjencreme. Jeg har da smurt adskillige ældre fruer med det, under øjnene.. Det har taget små rifter etc... Har ikke prøvet det på egen hud!

Nemmerlig, Chanel holder! Mener også at have hørt om decubal??? 

ELSKER lækre cremer ;-) 

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Rosa skriver:

Tusind tak - er derinde og kigge nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.