Anbefal en øjencreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.895 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, så gammel og slidt i betrækket er jeg nu at jeg behøver en creme / gel / serum til poser under øjnene, rynker og aaalt det der. Kan du anbefale en? Gerne en uden alt for meget skidteras i

Kh

Gammelrosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Mette.

Rosa skriver:

Ja, så gammel og slidt i betrækket er jeg nu at jeg behøver en creme / gel / serum til poser under øjnene, rynker og aaalt det der. Kan du anbefale en? Gerne en uden alt for meget skidteras i

Kh

Gammelrosa

Origins laver de lækreste cremer. - Jeg har selv en lille orange krukke med øjencreme og den er så lækker.

Anmeld

21. oktober 2010

Mettemus

Hej

Jeg hopper på Mettes råd om Origins' øjencreme "GinZing". Den opstrammer lige tilpas, køler trætte og hævede øjne, og så er der en ganske lille bitte smule perlemor i som virker skønt mod mørke rande

Anmeld

21. oktober 2010

betski

Jeg selv bruger HR og den er jeg virkelig glad for, så den må jeg naturligvis anbefale

Anmeld

21. oktober 2010

Moderator

Mette. skriver:

Origins laver de lækreste cremer. - Jeg har selv en lille orange krukke med øjencreme og den er så lækker.

Fedt - jeg er ret glad for origins, så det er super! Kan du huske prisen?

Anmeld

21. oktober 2010

Moderator

Mettemus skriver:

Hej

Jeg hopper på Mettes råd om Origins' øjencreme "GinZing". Den opstrammer lige tilpas, køler trætte og hævede øjne, og så er der en ganske lille bitte smule perlemor i som virker skønt mod mørke rande

Tak for svaret,  - kan du mon huske prisen på denne vidundercreme?

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Rosa skriver:

Kh

Gammelrosa

Jeg er meget glad for Ole Henriksen, fordi den er uden parabener og alt det andet skrammel!! Med "skrammel" og parabener, der er Helena Rubinstein uden undtagelse en af de bedste øjencremer der findes, synes jeg. Og jeg synes jeg har prøvet mange. Dernæst er Chanels god! 

Jeg køber altid mine cremer på www.lookfantastic.com!!  Det er MEGET billigere end i butikkerne!

Held og lykke!!

Anmeld

21. oktober 2010

<3

Jeg bruger Dermas. Den er fin og virker. Ellers har pureshop en masse fx. valgmuligheder. Jeg vidste i øvrigt ikke at Henriksens var uden diverse. Der kan man bare se

Anmeld

21. oktober 2010

Thereseh

Jeg kan også kun anbefale Origins GinZing  Som ekstra bonus, indeholder den ikke parabener. 

Anmeld

21. oktober 2010

Moderator

lisbethita skriver:

Jeg er meget glad for Ole Henriksen, fordi den er uden parabener og alt det andet skrammel!! Med "skrammel" og parabener, der er Helena Rubinstein uden undtagelse en af de bedste øjencremer der findes, synes jeg. Og jeg synes jeg har prøvet mange. Dernæst er Chanels god! 

Jeg køber altid mine cremer på www.lookfantastic.com!!  Det er MEGET billigere end i butikkerne!

Held og lykke!!

Tusind tak - er derinde og kigge nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.