Lille trold, lig dog ordentligt ;) (MD)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Skouboe

Tillykke med den fine MD scanning.

Vores ældste pige var totalt umulig at scanne. Vi blev NF scannet 3 gange (med dertilhørende hop og gåture osv.) før de fik lavet en ordentlig scanning, MD scanningen fik vi lavet 2 gange fordi hun lå og krydsede benene, så de ikke kunne få nogle ordentlige billeder af fødderne og underbenene og de kunne heller ikke se kønnet.

Vi fik så lavet en tilvækst scanning i uge 28, hvor de stadig ikke kunne komme til at se kønnet og vi endte med at betale os fra en kønsscanning i uge 30... unger altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Bare-mig

Nina Sophia skriver:

æv.. jeg er kun 10+0 idag og jeg vil vide det tidligst muligt.

Private scanning klinikker oplyser køn fra 15 fulde uger - Jeg har selv bestilt tid, jeg kan heller ikke vente

Dog får nogle kønnet af vide allerede til NF - specielt hvis det er en dreng kan det ses fra uge 13 ca.

Anmeld

21. oktober 2010

SussieThyssen

hvor er det dejligt at du får din lille dreng.
Så er alt jo som det skal være.
Stort tillykke og pas nu godt på ham derinde

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. oktober 2010

NessaXenia

Mor til Maj skriver:

Private scanning klinikker oplyser køn fra 15 fulde uger - Jeg har selv bestilt tid, jeg kan heller ikke vente

Dog får nogle kønnet af vide allerede til NF - specielt hvis det er en dreng kan det ses fra uge 13 ca.

jeg har også termin i maj, så jeg håber snart at tiden gad gå lidt hurtigere så jeg ved hvilket køn min elskede baby er

så må en scanningsklinik være løsningen hvis nf ikke giver svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.