Så fik jeg overstået min MD-scanning.. Vi fik set en dejlig lille dreng som lå og nulrede sine fødder
Men de næste 15 min blev maven scannet på kryds og tværs, jeg var oppe og hoppe og fik en sød kommenta af damerne " Det er ikke normalt, at lige meget hvilket snit vi scanner i, er billederne ikke brugbare" Hmm.. Sejt tænkte jeg liiiiiiiiige indtil jeg blev sendt op og hoppe.... Og ikke en disse skete, han lå trygt og bed i fødderne... Ooooop igen og hop, dans og twist.. Pyha det var vi ikke enige om, fik nogle gode los i vommen af junior
Men SÅ kunne alle billederne
tages meget meget hurtigt, og så kom spørgsmål ; Vil du vide kønnet?
JA for pokker, jeg havde inden da snakket med min kæreste som ønskede og vide det selvom han er i Afrika p.t.
Godt, for Vupti der var lige en lille tap
Og hvor var det dejligt!
Vi så på kurven, og minsanten om ikke ALLE tal ligger lige i midten! Normalt svinger nogle/alle, men ikke junior's, de ligger lige på gennemsnittet
Pludseligt er det ikke bare "den" i maven, nu ved jeg det er en HAM og jeg kan finde ting til ham, den rigtige barnevogn og en hel masse gejl 
Hov, den blev vidst lidt langt, er bare så lykkelig over alt var så fint og han trives i min mave 
Anmeld