Lille trold, lig dog ordentligt ;) (MD)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

TTM

Så fik jeg overstået min MD-scanning.. Vi fik set en dejlig lille dreng som lå og nulrede sine fødder Men de næste 15 min blev maven scannet på kryds og tværs, jeg var oppe og hoppe og fik en sød kommenta af damerne " Det er ikke normalt, at lige meget hvilket snit vi scanner i, er billederne ikke brugbare" Hmm.. Sejt tænkte jeg liiiiiiiiige indtil jeg blev sendt op og hoppe.... Og ikke en disse skete, han lå trygt og bed i fødderne... Ooooop igen og hop, dans og twist.. Pyha det var vi ikke enige om, fik nogle gode los i vommen af junior Men SÅ kunne alle billederne tages meget meget hurtigt, og så kom spørgsmål ; Vil du vide kønnet?

JA for pokker, jeg havde inden da snakket med min kæreste som ønskede og vide det selvom han er i Afrika p.t.

Godt, for Vupti der var lige en lille tap Og hvor var det dejligt!

Vi så på kurven, og minsanten om ikke ALLE tal ligger lige i midten! Normalt svinger nogle/alle, men ikke junior's, de ligger lige på gennemsnittet Pludseligt er det ikke bare "den" i maven, nu ved jeg det er en HAM og jeg kan finde ting til ham, den rigtige barnevogn og en hel masse gejl

Hov, den blev vidst lidt langt, er bare så lykkelig over alt var så fint og han trives i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

NessaXenia

deejligt  tillykke..

hvor langt ska man være for at vide kønnet?

Anmeld

20. oktober 2010

VIPpigen

Hihi. Hvor skægt. Nogen unger er bare så stædige. Her havde vi ingen problemer under MD, men de var der under NF, for her ville hun stå på hovedet. Jeg hoppede, sprang, og dansede, og stadig stod hun på hovedet. Jeg løftede røven op, og rystede maven... stadig på hovedet. Op igen, smid tøjet for så ville de prøve med indvendig scanning. stadig stod hun på hovedet. Op igen have tøj på, og stadig stod hun på hovedet. Til sidst opgav de, og gav os en ny tid...

Til kønsscanning lå vi i over 20 min og kæmpede for hun skulle sprede benene, for de lå helt seriøst som et X, du kunne se baller, pæne lår, og lange ben, men mellem benene... NIKS. Så hun måtte lige "spole" tilbage, og wupti, på et tidspunkt var hun heldig at hun lige kunne fange gemmerne mellem benene, og de viste så en STÆDIG LILLE PIGE.

Så kender kampen, men man kan ikke andet end more sig over det bagefter

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Weeee en lille boy... tillykke

Anmeld

20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor dejligt - stort tillykke med at alting bare var perfekt!  Det er virkelig en fantastisk oplevelse - jeg husker stadig min MD som var det i går... Vi kom nemlig ind med hvad vi havde fået afvide var en pige i maven og gik derfra med en lille dreng

Anmeld

20. oktober 2010

TTM

deejligt  tillykke..

Jamen jeg er 19+6 og der var ingen tvivl overhovedet... En fin lille tap Men jeg mener det kun er ved moderkagebiopsi eller lign (jeg er ikke sikker) man kan finde ud af det før

Anmeld

20. oktober 2010

NessaXenia

ProjektBaby nu med håb skriver:

Jamen jeg er 19+6 og der var ingen tvivl overhovedet... En fin lille tap Men jeg mener det kun er ved moderkagebiopsi eller lign (jeg er ikke sikker) man kan finde ud af det før

æv.. jeg er kun 10+0 idag og jeg vil vide det tidligst muligt.

Anmeld

20. oktober 2010

TTM

Ja de kan være nogle stædige bæster nogle gang, og vi elsker dem for det

tak tak, jeg jeg regnede med det var en dreng, har kun tænkt i drenge-navne og sagde hele tiden han Min datter fra tidligere var også sikker fra start af "Mor har lillebror i maven og han driller"

Så når denne fødsel er vel overstået og jeg ligger med ham i armene, kan jeg roligt stoppe med og være gravid eller tænke på børn i min mave, så har jeg nemlig en af hver = min drøm

Anmeld

20. oktober 2010

Magsen

Nina Sophia skriver:

deejligt  tillykke..

man skal være 17 uger

Anmeld

20. oktober 2010

Maja88

ProjektBaby nu med håb skriver:

Så fik jeg overstået min MD-scanning.. Vi fik set en dejlig lille dreng som lå og nulrede sine fødder Men de næste 15 min blev maven scannet på kryds og tværs, jeg var oppe og hoppe og fik en sød kommenta af damerne " Det er ikke normalt, at lige meget hvilket snit vi scanner i, er billederne ikke brugbare" Hmm.. Sejt tænkte jeg liiiiiiiiige indtil jeg blev sendt op og hoppe.... Og ikke en disse skete, han lå trygt og bed i fødderne... Ooooop igen og hop, dans og twist.. Pyha det var vi ikke enige om, fik nogle gode los i vommen af junior Men SÅ kunne alle billederne tages meget meget hurtigt, og så kom spørgsmål ; Vil du vide kønnet?

JA for pokker, jeg havde inden da snakket med min kæreste som ønskede og vide det selvom han er i Afrika p.t.

Godt, for Vupti der var lige en lille tap Og hvor var det dejligt!

Vi så på kurven, og minsanten om ikke ALLE tal ligger lige i midten! Normalt svinger nogle/alle, men ikke junior's, de ligger lige på gennemsnittet Pludseligt er det ikke bare "den" i maven, nu ved jeg det er en HAM og jeg kan finde ting til ham, den rigtige barnevogn og en hel masse gejl

Hov, den blev vidst lidt langt, er bare så lykkelig over alt var så fint og han trives i min mave

hehe hvor sjovt jeg havde nøjagtig samme oplevelse i mandags til min MD scanning-bortset fra vi ikke fik kønnet!

Der hvor de måler hjertekamre med farve, det måtte hun gøre en fire gange  for hver gang hun lige havde fanget den, så smuttede den da afsted- en ordentlig vildbasse som hun sagde.

Men alle ting og tal så fine ud og vi vi have også en fin fin gennemsnitsbaby, men med lange ben(hvordan det så ellers lige hænger sammen)

Men det er super dejligt at vide man har en gennemsitsbaby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.