øijj, så fik jeg da lige dummet mig - til dels om børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Helle30

Sofie og jeg er lige kommet hjem fra dp og en tur i Superbrugsen.
Mens jeg pakkede varerne i poser, stod en far med sin datter på armen og kiggede på Sofie, som grinede og klappede til dem. Datteren var vel 4-5 år, og hun havde hilst på os flere gange inde i butikken. Da jeg gik forbi dem, for at hente min bon ved kassedamen, sagde pigen bøh til mig og grinede, mens hun meget intenst lurede efter min reaktion.
Jeg vendte mig om og sagde (med et meget stort glimt i øjet): Nu skal du passe på, jeg spiser nemlig små børn.
Det skulle jeg nok aldrig have sagt. Pigen spærrede øjnene op som havde hun set et spøgelse, knugede sig ind til sin far og kiggede ængsteligt på Sofie. Det var tydeligt, at hun frygtede for, hvad der ville ske min datter.
Orv mand:$ Jeg skyndte mig jo at sige, at det kun var for sjov - men hun vedblev at se ud somom, det overhovedet ikke var morsomt i nogen grad.
Da jeg kørte hjem, kunne jeg alligevel ikke lade være med at sidde og smågrine lidt.
Manden kunne sagtens have sat barnet ned og hjulpet moderen med at pakke varer. De havde købt så meget, at der var højt læs på vognen, så det havde været et pænt træk fra hans side lige at hjælpe lidt.
Nu kan han så i stedet bruge lidt energi på at forklare sin datter, at der altså ikke er nogen, der spiser små børn.
Han så også pludselig meget træt ud - så han var godt klar over det.
Hvis nu jeg er rigtig heldig, så er det også ham der har putte- og sovevagten i denne uge:)).

- Helle - har ikke længere dårlig samvittighed(C):D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

bette

haha hva er det dog du siger til børn.. haah... kan godt lige se det for mig8D

Anmeld

4. august 2008

Siber

ej Helle, så kommer Alma og Johanna altså ikke på besøg hos dig når du spiser små børn:P

jeg kan lige se det for mig!8D

Ja man skal ski passe på med humør overfor børn!

Hihihih håber også at der er farmand der har puttevagten i aften!

Knus Siber

Anmeld

4. august 2008

Sille

Haha....

Sjovt nok har mine forældre fortalt MANGE gange at min fars gamle ven (som var meget glad for mig) fortalte mig i sjov at han spiste små børn... og efter der ville jeg ikke være i nærheden af ham.. jeg hylede og skreg hver gang jeg så ham... hvilket han selvfølgelig var lidt ked af....:)

Anmeld

4. august 2008

BellaT

Ha Ha Ha Ha!:))

Kan lige forestille mig det! Tak for grinet.
Stakkels pige:P. Og stakkels far.

Knus fra Helle...

Anmeld

5. august 2008

Loggidut

harh ha ha Helle...altså humor er kun sjov når begge parter eller alle parter griner...humor er sgu en sjov størrelse, for det du finder sjovt er måske ikke så fun for andre! Lol...så kan du sgu lær det! Heksen som spiser børn, slår hvepse ihjel, du er sgu farlig for dine omgivelser...lol...og tænk, man kan risikere det er det samme barn du skal putte en masse indlæring i om nogle år!

hvordan gik dit hvepseprojekt i grunden, fik du slået de fulde sviner ihjel?

Anmeld

6. august 2008

Helle30

Sloggi. Vi er stadig på projektet med hvepsene. Der er jo flere tusind af dem i sådan et bo, så det tager lige lidt tid. Desuden har vi fået en del regn, og det skyller giften lidt væk, så vi pudrer hver aften. - Men bestanden er da helt klart gået nedad.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.