Så er lejligheden til salg ^^ Seeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Malene84

haha... kan ikke lade være med at grine... troede aldrig den lejlighed skulle blive pæn!!! Og slet ikke at der skulle se så fint og ryddet ud! du har sgu gjort det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mig med maven

Loa skriver:

Hold da op i har givet den en skalle........

Det har pyntet på lejligheden at du er kommet ind i billedet, i stedet for Christina  

Hvor er synes godt om knappen?

Den skal i nok komme af med, nej hvor er den fin... ELSKER ELSKER tapetet i stuen!

Anmeld

28. oktober 2010

Loa

Mig med maven skriver:

Hvor er synes godt om knappen?

Den skal i nok komme af med, nej hvor er den fin... ELSKER ELSKER tapetet i stuen!

Hehe, det er bare en forespørgsel til Henrik

Ej men kunne slet ikke holde Christinas lade holdning ud mht. rod......... Her er det da tydeligt at Peter har fundet sig noget bedre......

Anmeld

28. oktober 2010

mortilnoahogmelina

MajaPiraya skriver:

Hvad med at skrive jer op til nogle andre kollegier eller ungdomsboliger? Vi bor på Øresundskollegiet, det ligger først på Amager og er delvist et familiekollegie. Dervar ikke så lang ventetid for os, vi fik dek indenfor 1 måned efter jeg havde erklæret at jeg var gravid. Godt nok kan man kun få 2 værelses lejligheder at starte med, men når man har boet der i ½ år, kan man skrive sig på den interne venteliste til en 3 værelses. Det er selfølgelig kollegielejligheder, men når man ikke er sikker på om man skal være boende i Kbh når man er færdiguddannet, så er det jo fint nok

Men lejligheden frister også mig ... Gad vi kunne købe den!  Og jeg synes også at det ville være sjovt at kunne sige vi bor i den der lejlighed, du ved : "I lejliheden på Amager..." á la introen som kommer i De Unge Mødre hver gang de tager hjem til Peter + Kæreste 

Hej med dig

Tusinde tak for info Det avr en meget pæn tanke af dig at skrive til mig/os .

Jeg har allerede skrevet os op til endre kollegier .

Men desværre troede vi at vi måtte blive boende , så jeg er ret lant henne i min graviditet , emn håber vi når at få noget andet inden , eller vi kan få denspation til at blive boende indtil vi får noget andet .

Men ja jeg ville os ønske vi kunne sige , det her er vores

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Ej hvor er den bare pæn

Held og lykke med salget

Anmeld

28. oktober 2010

quar20

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW der er sket meget i den lejlighed..!!

Hold da op man kan jo se gulvene, og køkkenbordet  - Ej undskyld men griner HEL vildt over den fantastiske flotte forvandling som lejligheden har fået sig siden du kom ind i billedet..

lad os  for at den blir solgt lyn stærkt - så i kan få jeres eget og noget større

Anmeld

30. oktober 2010

Shibby

haha..Tark

Syntes også den er blevet forvandlet til noget kanon godt! Tapet er en gave fra en indretningsarkitetkt -John som har medvirket i 4stjerners middag Hans veninde er designer,-og det er hende som har designet tapetet

Der var nogen og se på lejligheden i torsdags,-vi afventer svar..Blir spændene

Anmeld

31. oktober 2010

Lillefe

Shibby skriver:

haha..Tark

Syntes også den er blevet forvandlet til noget kanon godt! Tapet er en gave fra en indretningsarkitetkt -John som har medvirket i 4stjerners middag Hans veninde er designer,-og det er hende som har designet tapetet

Der var nogen og se på lejligheden i torsdags,-vi afventer svar..Blir spændene

Meget imponerende..!! den er virkeligt blevet pæn

Anmeld

1. november 2010

Shibby

Tark.. Er også ret glad for resultatet

Nye personer var at se på lejligheden for nogle dage siden..X fingre

Anmeld

5. november 2010

Ellim

Loa skriver:

Hold da op i har givet den en skalle........

Det har pyntet på lejligheden at du er kommet ind i billedet, i stedet for Christina  

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.