Så er lejligheden til salg ^^ Seeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Pia.

Det ser super flot ud - har du haft vist billeder før ? eller har du nogle før billeder ,,, ? kunne være sjovt at sammenligne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Shibby

Interesseret?  

Helt klart en dejlig lejlighed og sjovt at hvem end der køber den vil kunne se lejlighedens historie gennem de sidste 8 år på tv

Det syntes jeg er lidt fedt

Anmeld

20. oktober 2010

Shibby

ehm.. Find et afsnit på nutv,jeg har ingen billeder

Men helt 100,-der er sket en kæmpe foreskel!

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Shibby skriver:

Interesseret?  

Helt klart en dejlig lejlighed og sjovt at hvem end der køber den vil kunne se lejlighedens historie gennem de sidste 8 år på tv

Det syntes jeg er lidt fedt

Jeg vil da lige prøve og vise min kæreste den når han kommer fra job . 

Vi har bare snakket meget om ikk at ville købe noget lige nu , da vi begge oprindelig er fra lolland og ikk ved om vi vil tilbage og så er det ikk fedt at stå med en købt lejlighed i kbh . 

Men perfekt str til os og ret tæt på de ting vi har brug for job osv . Jeg viser ham den i hvertfald , og så kan det godt være jeg vender tilbage , den er i hvertfald rigtig fed , lige min smag

Anmeld

20. oktober 2010

Shibby

Tja. Om ikke andet skader det ikke at lure lidt,det kommer vi jo osse selv til Jeg håber vi finder et nyt sted lige i nærheden for ALT er bare her! Desuden køre bussen hvert 4 minut ,-og stoppestedet er ikke langt herfra ^^ Vil helt klart blive i områddet

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Shibby skriver:

Tja. Om ikke andet skader det ikke at lure lidt,det kommer vi jo osse selv til Jeg håber vi finder et nyt sted lige i nærheden for ALT er bare her! Desuden køre bussen hvert 4 minut ,-og stoppestedet er ikke langt herfra ^^ Vil helt klart blive i områddet

Lige præcis , det gør vi bestemt os en hel del . Vi må desværre ikk blive boende hvor vi bor nu når jeg har født , så tiden er ved at være knap efterhånden , men ja mon ikk vi finder et eller andet . Og så vil vi os gerne tættere på byen altså Amager eller sådan , her er meget langt til job osv her fra . Det koster os en del jo .  

Anmeld

20. oktober 2010

Shibby

Pernille08 skriver:

Lige præcis , det gør vi bestemt os en hel del . Vi må desværre ikk blive boende hvor vi bor nu når jeg har født , så tiden er ved at være knap efterhånden , men ja mon ikk vi finder et eller andet . Og så vil vi os gerne tættere på byen altså Amager eller sådan , her er meget langt til job osv her fra . Det koster os en del jo .  

Hvorfor må i ikk blive boene? :/ Lejligheden ligger pænt godt. Noget af det jeg elsker allermest er at jeg ikke er afhængig af tiden Jeg boede i vejle før og har gjort det det meste af mit liv. Bussen kørte max 2 gange i timen,-og jeg var virkelig afhængig af tid og transportafgange ect, men det er jeg ikke her. Det er virkelig fedt ..Me love cph <3

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Shibby skriver:

Hvorfor må i ikk blive boene? :/ Lejligheden ligger pænt godt. Noget af det jeg elsker allermest er at jeg ikke er afhængig af tiden Jeg boede i vejle før og har gjort det det meste af mit liv. Bussen kørte max 2 gange i timen,-og jeg var virkelig afhængig af tid og transportafgange ect, men det er jeg ikke her. Det er virkelig fedt ..Me love cph <3

Vi bor på Kollegie da jeg er under udd . Vi må bo her til barnet er 6 måneder . Men det er heller ik holdbart at bo her med en lille , der er jo desværre en del fester i weekenderne .

Så det passer mig fint nok og jeg ønsker heller ikk selv at bo her til den tid , men det er bare enormt svært at finde noget som vores pengepung har råd til - det gør det lidt svært for os , min kæreste er dog fuldtids ansat , men ja . 

Kan jeg udemærket godt forstå , jeg/vi ønsker heller ikk at flytte her fra igen , altså KBH , men hvis ikk vi kan finde noget at bo i pga priser så ahr vi ikk rigtig noget valg , andet end at flytte tilbage til Lolland , selvom jeg slet ik ønsker det , men det er MEGET billiger at bo der nede . 

Puha , vi leder og leder

Anmeld

28. oktober 2010

matryoshka

Pernille08 skriver:

Vi bor på Kollegie da jeg er under udd . Vi må bo her til barnet er 6 måneder . Men det er heller ik holdbart at bo her med en lille , der er jo desværre en del fester i weekenderne .

Så det passer mig fint nok og jeg ønsker heller ikk selv at bo her til den tid , men det er bare enormt svært at finde noget som vores pengepung har råd til - det gør det lidt svært for os , min kæreste er dog fuldtids ansat , men ja . 

Kan jeg udemærket godt forstå , jeg/vi ønsker heller ikk at flytte her fra igen , altså KBH , men hvis ikk vi kan finde noget at bo i pga priser så ahr vi ikk rigtig noget valg , andet end at flytte tilbage til Lolland , selvom jeg slet ik ønsker det , men det er MEGET billiger at bo der nede . 

Puha , vi leder og leder

Hvad med at skrive jer op til nogle andre kollegier eller ungdomsboliger? Vi bor på Øresundskollegiet, det ligger først på Amager og er delvist et familiekollegie. Dervar ikke så lang ventetid for os, vi fik dek indenfor 1 måned efter jeg havde erklæret at jeg var gravid. Godt nok kan man kun få 2 værelses lejligheder at starte med, men når man har boet der i ½ år, kan man skrive sig på den interne venteliste til en 3 værelses. Det er selfølgelig kollegielejligheder, men når man ikke er sikker på om man skal være boende i Kbh når man er færdiguddannet, så er det jo fint nok

Men lejligheden frister også mig ... Gad vi kunne købe den!  Og jeg synes også at det ville være sjovt at kunne sige vi bor i den der lejlighed, du ved : "I lejliheden på Amager..." á la introen som kommer i De Unge Mødre hver gang de tager hjem til Peter + Kæreste 

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

Fino. Held og lykke med salget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.