aj altså, vikare er jo slet ikke så dumme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Loggidut

Tif skulle jo passes af vikaren her til morgen, og jeg måtte jo advare dem om min lille udbryder-dronning!

hun er jo genial den vikar, for vupti havde hun lige nogle gode råd!

jeg kunne enten vende vrangen ud på selen, og lyne den indefra, eller også give hende en trøje uden på selen...sidste løsning kunne være en lille karabinhage som ekstra sikring nede ved det lukkeøje som hun kan mosle op...

så hun er sgu genial den vikar, hun har lige sparet os for et hav af penge!

dem har jeg så til gengæld brugt så rigelige hos frisøren...lol,,,,er i åndsvage jeg har ondt i røven af at sidde i 4 stive timer på min flade fordi mit hår ikke ville tørre ordentligt igennem! suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

bette

hehe fedt du fik nogle gode råd..

uhh må vi se dit garn?

Anmeld

4. august 2008

ka li ja

ja må vi se dit garn??!!
fik du det prøve sat?? de skal være 100% sikre på det er gennem tørt før et blir sat op. ellers er det klasket sammen i løbet af et par timer!!!!

Anmeld

4. august 2008

Loggidut

nu fik jeg det kun farvet og krøllet...sådan nogle krøller som falder igen med det samme de er pillet ud, ungerne grinede højlydt da jeg kom ind, for sådan havde de sgu aldrig set mig før!

lol...

ja kalaha, frisøren blev tvunget til at fjerne kørlerne midtvejs og binde dem op på klemmer, for ellers ville de slet ikke gennemtørre...så vi blev enige om at jeg skulle vaske håret hjemmefra så det kunne småtørre inden jeg kom ud til hende!

nu skal jeg lige finde nogle nåle med perler på, for sådan nogle vil jeg sgu have sat i garnet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.