Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med den lille drengebaby. Hvor er han fin, og hvor overskudsagtigt at skrive herinde bare timer efter at han er født .
Maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihhh hvor Fantastisk!!
Et Stort Tillykke med den lille mand. Sikken dejlig fødsel lader det til.
Han er godt nok fin
MariaJ skriver: Tillykke med den lille drengebaby. Hvor er han fin, og hvor overskudsagtigt at skrive herinde bare timer efter at han er født . Maria
Ja, det tænkte jeg også. Total sejt gået!
Perl skriver: Hej allesammen Så er vores nyeste medlem af familien kommet til verden 20/10-2010 kl. 02:29 efter 2 timer og 20 min! det gik så hurtigt at der næsten ikke er noget at fortælle 4 press veer så var han ude
Hej allesammen
Så er vores nyeste medlem af familien kommet til verden 20/10-2010 kl. 02:29 efter 2 timer og 20 min! det gik så hurtigt at der næsten ikke er noget at fortælle 4 press veer så var han ude
Et kæmpe stort tillykke med raketten..sikke hurtigt.Og sikke en dejlig kernegut.I ønskes alt det bedste i fremtiden sammen med den lille prins.KærligstSussie
Stort tillykke med ham
Det kan man da vist roligt kalde rekord-tid! Sejt. Og et kæmpe tillykke med ham, han er en smuk lille størrelse!
Stort tillykke med den lille turbomand med den seje fødselsdato
Han ser rigtig dejlig ud...
Krams
Stort tillykke med den lille nye fyr!
Hvor ser han bare DEJLIG ud!
Stort tillykke og dejligt med en super fødsel. Og hold nu op hvor er han dog bare lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128