Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ejj STORT tillykke - der er da fremdrift i ham, hva? Det må man da kunne kalde en lynfødsel Håber du har det rigtig godt, og at den lille trives
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke. Han ser rigtig dejlig ud
Perl skriver: Hej allesammen Så er vores nyeste medlem af familien kommet til verden 20/10-2010 kl. 02:29 efter 2 timer og 20 min! det gik så hurtigt at der næsten ikke er noget at fortælle 4 press veer så var han ude
Hej allesammen
Så er vores nyeste medlem af familien kommet til verden 20/10-2010 kl. 02:29 efter 2 timer og 20 min! det gik så hurtigt at der næsten ikke er noget at fortælle 4 press veer så var han ude
Tillykke med ham .......det må være fantastisk at opleve sådan en nem fødsel!!
Kamelia
Perl skriver: hehe tak jegkan love dig for jordmoren gloede
hehe tak jegkan love dig for jordmoren gloede
Det kan jeg godt forstå, det er da også helt vildt, og meget meget flot!! Og så er det da en total fed fødselsdato 20-10 2010
Rosa skriver: Ejj STORT tillykke - der er da fremdrift i ham, hva? Det må man da kunne kalde en lynfødsel Håber du har det rigtig godt, og at den lille trives Kh Rosa
Hehe ja det må man sige
Det kan godt være du siger det gik så stærkt at der ikke er noget at fortælle, men jeg venter altså stædigt på en laang FB!
TID; STED; SMERTE; FARMANDS ROLLE; FØLELSER; ØJEBLIKKET DA HAN KOM UD; APGAR; VÆGT OG LÆNGDE!!!! Kom med det!!!!
Stort tillykke til dig også
Hvor ser han dejlig ud..
- Det er hurtigt du er på da
Dictes mor skriver: Det kan jeg godt forstå, det er da også helt vildt, og meget meget flot!! Og så er det da en total fed fødselsdato 20-10 2010
hehe ja det er da til at huske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128