veg godt Risen har spurgt før, men det er et stykke tid siden.
Kl er mange nu, jeg er træt men kan ikke sove før jeg lige får dette skrevet.... så beklager eventuelle fejl, da jeg skynder mig at skrive
Anne skriver at hun mega overprodukserer og frkLarsen er gået på flasken...
Caroline spiser ca for hver 2,5-3 timer om dagen, om aftenen kan hun tage en sover på 5 timer imellem en amning... Jeg føler ikke jeg er overfuld SLET ikke endda. JEg bliver helt underlig når i andre skriver at jeres sover 4-5 timer af gangen om dagen og kan sove i op til 8 timer om natten uden mad....
Er det ren vand jeg går med???? har jeg ikke nok til at mætte hende???? JEg er ved at være mega træt fordi hun ikke går længere end 3 timer mellem måltiderne, de kræver stor planlægning fra min side hvis jeg skal ud af huset, kan jeg nå at være tilbage inden hun igen skal spise, da jeg helst ikke vil sidde og amme i bilen eller i storcentret eller hvor jeg nu skal hen... JEg mangler en lille smugle mere frihed end jeg har... synes det er skønt hun er her og jeg vil ikke undvære hende for noget, men jeg kan ikke forstå at hun spiser så ofte stadigvæk.... hun blir jo 3 mdr på fredag (22/10)
Så derfor spør jeg, hvor ofte ammer i??????
godnat, over and out.....
NoName - ZZZzzzzzz
ps har sikkert glemt at skrive noget, men er såååå træt nu....
Anmeld