Hva for noget fodtøj går jeres børn med lige for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

sarahb

isaac er lige kommet i ecco vinterstøvler, men ellers er det han adidas niza sko. OG så har vi et par sorel støvler når det bliver RIGTIG koldt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Marco2

Min datter har fået sådan nogle overgangsstøvletter fra Angulus som hun bruger nu. Og senere får hun en sok eller lign i. Synes det er for tidligt med vinterstøvler endnu. 

AG

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

D & A's mor skriver:

David har kondisko på (men gummistøvler HVER dag når jeg henter ham i bhv )

Men vinterstøvlerne kommer da vist snart i brug (overvejer også om han skal have flyverdragt med i morgen..)

Liva er også blevet sendt afsted i kondisko den sidste tid, men ar gummistøvler på hver dag vi henter hende, så nu er der indkøbt vinterstøvler, for synes det er ved at værd for koldt til at hun skal rende rundt i gummistøvler

Anmeld

19. oktober 2010

SpunkenJo

Kirle skriver:

Vinterstøvler! Og flyverdragt om morgenen den sidste uge og i den her uge hele tiden Og nej min søn er ikke for varm og han er fin. Og så når det bliver rigtig koldt. Det har vi gjort før.

MEn tilgengæld har han ikke 11-taller

Lige nøjagtigt og enig!

Miss Sofie

Jeg har altid lært at varme fusser er et vigtigt udgangspunkt.

Derfor har drengen allerede fået sine vinterstøvler på, og så har han bare sin almindelige (tynde) jakke og en vest på. Og er det rigtig koldt (Eller skal vi være udenfor længe) er det også meg flyverdragten.

Jeg mærker på hans hænder på denne årstid. Og hvis hænderne er gennemkolde, så er fødderne ikke varme nok. Men er fingrene/hænderne bare kølige på denne årstid er han varm nok, og er de varme, har han måske en trøje for meget på.....

Ja, om det er logik aner jeg ikke!!!

men ingen 11-talller her heller.

Anmeld

20. oktober 2010

LinLin

TbCp skriver:

Liva er også blevet sendt afsted i kondisko den sidste tid, men ar gummistøvler på hver dag vi henter hende, så nu er der indkøbt vinterstøvler, for synes det er ved at værd for koldt til at hun skal rende rundt i gummistøvler

Det tager for lang tid at tage sko på, tror jeg - han vil hurtigt ud at lege! Så må nok snart sende termostøvlerne derover...

Anmeld

20. oktober 2010

Valle81

Kirle skriver:

Vinterstøvler! Og flyverdragt om morgenen den sidste uge og i den her uge hele tiden Og nej min søn er ikke for varm og han er fin. Og så når det bliver rigtig koldt. Det har vi gjort før.

MEn tilgengæld har han ikke 11-taller

Det samme her:0)

Asta er 6 1/2 og hun står altså og siger i jakke og gummisko: moar jeg fryser, såå hun tager ogs flyverdragt og vinterstøvler, vanter og hue på om morgenen, ne jeg så henter hende om eftermiddagen er vejret tit blevet flot og ¨s har jeg hendes jakke med:0)

Christina, som også altid har pakket sine unger ind:0)

Anmeld

20. oktober 2010

TbCp

D & A's mor skriver:

Det tager for lang tid at tage sko på, tror jeg - han vil hurtigt ud at lege! Så må nok snart sende termostøvlerne derover...

Ja tror det er samme "problem" her

Anmeld

20. oktober 2010

eliasogmor

*Sofie* skriver:

Jeg er forvirret!

Malou og jeg har været ud og købe nogle rigtig skønne vinterstøvler i dag. Damen der hjalp os sagde at det er for tidligt at tage dem i brug nu, og at Malou skal ha en form for overgangsfodtøj på nu indtil det blir rigtig koldt. Jeg nåede ikk at snakke ordentlig færdig med damen, for Malou var ved at stikke at og der var mange kunder i butikken.
Malou har nogle støvler, men de er for små. Og så har hun nogle alm. sko, men er det ikk for koldt nu?
Hvad har jeres børn på at fodtøj lige for tiden?

angulus vinterstøvler.... jeg synes det er mega koldt nogle dage..

Anmeld

20. oktober 2010

<3

Valle81 skriver:

Det samme her:0)

Asta er 6 1/2 og hun står altså og siger i jakke og gummisko: moar jeg fryser, såå hun tager ogs flyverdragt og vinterstøvler, vanter og hue på om morgenen, ne jeg så henter hende om eftermiddagen er vejret tit blevet flot og ¨s har jeg hendes jakke med:0)

Christina, som også altid har pakket sine unger ind:0)

Nemlig Tjalfe har nemmere snart 3 år ved at tage vinterstøvlerne og flyverdragten end termobukser og vinterjakke.

Han er supersej til den flyverdragt, det var han i øvrigt også sidste år.

Nede i bh i sidste uge så skal de stoppe ham om formiddagen når han vil have flyverdragten på, men nu får han den bare på hele tiden. Med tyk hue om morgenen og tynd om dagen

Fungerer perfekt!

Anmeld

20. oktober 2010

<3

SpunkenJo skriver:

Lige nøjagtigt og enig!

Miss Sofie

Jeg har altid lært at varme fusser er et vigtigt udgangspunkt.

Derfor har drengen allerede fået sine vinterstøvler på, og så har han bare sin almindelige (tynde) jakke og en vest på. Og er det rigtig koldt (Eller skal vi være udenfor længe) er det også meg flyverdragten.

Jeg mærker på hans hænder på denne årstid. Og hvis hænderne er gennemkolde, så er fødderne ikke varme nok. Men er fingrene/hænderne bare kølige på denne årstid er han varm nok, og er de varme, har han måske en trøje for meget på.....

Ja, om det er logik aner jeg ikke!!!

men ingen 11-talller her heller.

Lige præcis. Vinterstøvler og hue. Så resten er lag på lag så det nu passer efter vejret. Der kan være stor forskel på om solen er fremme eller ej når man snakker vintertøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.